Jump to content

Housewarming d. 26/6 2004

Recommended Posts

Guest nikolaj
Skrevet

Hermed inviteres til Housewarming i Valby i vores ny lejlighed. Det bliver noget med Grill & Rundbold i den nærvedliggende Vigerslevparken happy.gif Medbring selv mad, drikke og godt humør! happy.gif Adressen er: Vigerslevvej 305 2500 Valby Gaver modtages med glæde, men venner og bekendte modtages med 1 stk. Øl.

Guest thomas
Besvaret

Når nu der ikke står nogen dato på invitationen... han man vel bare blive hos dig hele ugen og feste igennem ikk?

Guest thomas
Besvaret

Ups..det er bare mig der ikke læser overskrifter... sorry...

Guest nikolaj
Besvaret

hehehe ... jeg går hermed ud fra at du kommer ... sammen med din blonde chauffør selvfølgelig? happy.gif

Guest thomas
Besvaret

Der var egentligt heller ikke noget jeg hellere ville end at kigge forbi, men jeg er Nordpå i Skåne den dag. Har rodet mig ud i noget som jeg ikke kan trække mig ud af igen. En anden gang Vincent. Det er jo også din tur til at bage kage ikk? Høhø... Thomas O. www.p8ball.dk // www.silverhorde.nu

Guest nikolaj
Besvaret

Thomas, den dag du bager kage, så skal jeg nok også gøre det. Men da jeg næppe tror på at du bagte kagen sidst, så må jeg overlade tjansen til Ann happy.gif ... høhø (selvom det nok er mig der ender med at gøre det alligevel *GGG*). Nå, men sidste tilmeldingsfrist er d. 18/6 har min kæreste fortalt mig. Tilmelding via mail da vi er i Jylland denne weekend.

Besvaret

*snip* (selvom det nok er mig der ender med at gøre det alligevel *GGG*). Hvem sagde tøffel-helt ??? hehehe

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...