Jump to content

Mødes til Malmøfestivalen?

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Nu når der er Malmøfestival, synes jeg at det kunne være sjovt at mødes med nogle af jer andre dernede. Hvad med fredag? Hvad siger I?

Besvaret

Hey Helle (og Klaus).. Palle og mig kommer i hvert fald ned og smager på et par øl på fredag, så vi kan da lige mødes et sted. Nu er det ikke ligefrem det fedeste vejr, vejrgætterne har spået på fredag (31 mm nedbør). Men om ik andet, så kan man jo altid opholde sig i en bar, eller et øltelt ;-)

Besvaret

jeg regner også med at gå en tur dernede.. så måske vi kan mødes? jeg har både nummer på dig Toft og på Palle.. så jeg ringer bare

Besvaret

Nåh, nu her 45 minutter senere gætter man på "kun" 20 mm regn på fredag.. happy.gif

Besvaret

Øltelt/vandland lyder da også meget sjovt! Desværre kommer jeg jo nok ikke fredag, men jeg er klar på mandag (hvor vejret helt sikkert bliver fantastisk)

Besvaret

Æv, det lyder surt at det bliver regn... Men mon ikke man kan gå lidt i læ for regnen? Vi kan bare aftale at vi mødes i løbet af aftenen på Bastionen?

Besvaret

Lyder hyggeligt, folkens! Jeg skal derned med en gruppe fra arbejdet, men mon ikke vi bumper ind i hinanden?

Besvaret

AJ... Du var vist ikke med sidste år ?? Det er HELE Malmö, der afholder festival. Vi skal nok aftale nærmere, hvis vi skal mødes

Guest kenneth
Besvaret

he he palle!! Jeg kommer også forbi, det er mig med den grønne bluse.! Og jeg har nummeret til Martin!!

Besvaret

Sikke et regnvejr! Jeg tror ikke vi kommer alligevel, hvis det bliver ved med at være sådan et skod vejr... Men vi ses vel i morgen ;)

Besvaret

Helle: Nu må I sgu da lige spænde hjelmen!! Kommer I så heller ikke uden for en dør de andre 250 regnvejrsdage om året?? Kom nu, jeg gir en vase til dig og Klaus nede til festen happy.gif

Besvaret

Hej Toft. Jeg tror nu ikke at det regner så meget som i dag 250 dage om året.... Og der er jo også en hel uge at feste i. Men en vase... Det lyder fristende ;) Jeg ved stadig ikke... Måske vi kommer en lille tur....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...