Jump to content

Biltræf onsdag d. 15/9 kl 18:00

Recommended Posts

Besvaret

hvis det ikke regner så kig efter en blondine i en "gammel" Golf 2 GTI 300+hk. men hurtig ,,,det er den,,

• Svar 68
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Du er da vist ikke helt rask Hartmann? 300HK+ i en Golf 2 .... Vanvittigt happy.gif Den vil jeg gerne prøve at køre imod. Så må vi se hvad diesel power er værd når det kommer til stykket happy.gif

Besvaret

Martin, jeg vidste ikke BMW cab's var i diesel, eller har du handlet endnu en gang ??

Besvaret

Jeg har handlet endnu engang Palle happy.gif Må indrømme at den BMW 330 cab. ikke lige var min type bil i det lange løb. Sjov og hurtig og fedt at køre uden top om sommeren, men ikke særlig komfortabel, grimt interiør og slet ikke den samme kvalitetsfølelse som man finder i en ny Mercedes og så er det i øvrigt kun helt sikkert sidste gang jeg har kørt med manuelle gear happy.gif Hvad med dig Palle? Skal du ræse med? Og i hvad i så fald? For mindes da du kører MC??

Besvaret

Jeg har simeplthen ikke tid. Min kalender er fyldt godt op, både med jobbet, men også i fritiden. Ja, jeg har stadig min Triumph, men den avställes snart. Og, så skal vi igang med vinterprojektet ;o) (bilen)

Besvaret

Næh jesper.... det gør du sådan set ikke. Jeg er enig i det er lidt en frisørbalje, men... hvis det hele nu kommer til at passe sammen (læs: om jeg har penge) så er det en lidt anderledes bil der ruller på gaden til foråret...

Besvaret

hey igen,,,,,er der nogen af jer kloge folk,,der ved om det først er kl.19 at man ved om der er ræs på havnen,,,og må det godt smådryppe lidt eller aflyser de det hvis der bare kommer lidt vand,,,,svar udbedes inden kl.1900 tak,.,,,,(hvis der er nogen der kan svare,,)

Guest christian
Besvaret

min erfaring er at hvis det bare er lidt dårligt vejr, så aflyser de, men i dag er jo årets sidste onsdags race dag, så mon ikke de gør hvad de kan for at gennemføre det? se mere på www.srif.com

Besvaret

det er ikke min ,,men ja den lyder ok,,men koldt det var det fandme....men hva`kørte du i ??

Besvaret

TT er det en Trelleborg-Travemünde Færge?? Nå ikke, jeg må nok holde lidt lav profil lidt her

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...