Jump to content

Lørdag d. 25/9

Recommended Posts

Skrevet

Skulle der være nogen her der kunne tænke sig at komme forbi og drikke et par øl med mig på lørdag? Måske endda gå i byen?

Besvaret

Jeg venter lige på en afklaring på en DK-butyr på lørdag. Hvis denne ikke falder i hak, så kunne vi jo kigge på det happy.gif

Besvaret

Jeg kunne også godt være kamp-klar happy.gif Blev dog opereret ret så kraftigt i mandags så kommer an på min fysiske tilstand til den tid.

Besvaret

Jeg er, sjovt nok, også lige blevet skåret i *gg* Så jeg regner heller ikke med at være "på 100" til weekenden. Men det er klart en option. Så må jeg tage den derfra til den tid.

Besvaret

Jeg bor på Gasverksgatan 3 lige ved Caroli City. Jeg håber dog at der er nogle flere der snart melder ud, for indtil videre er der to måske'er der bruger en gammel krigsskade som undskyldning for at de ikke kan drikke igennem med gutterne, no offence Martin Trinity og Gio...

Besvaret

Hehe ... Du skal være mere end velkommen til at studere min såkaldte krigsskade på aller nærmeste vis og så er jeg ret sikker på du kommer på andre tanker happy.gif Jesper derimod er jo bare en sølle efteraber og hypokonder happy.gif Endnu engang tak for invitationen og hatten af for initiativet! Jeg er altid klar hvis helbredet også er det.

Besvaret

Hey stop en halv. JEG ER ALTID KLAR MARTIN. Hvad med AJ?? Nu blev det jo ikke til noget sidst så det kunne jo være at vi skulle gøre byen usikker denne gang..!!

Besvaret

Yes...jeg er hyper-hypo...NOOOT *gg* Og jeg er da ganske sikker på at mine små syninger blegner ved siden af Martin´s åbne krater af en krigsskade happy.gif

Besvaret

Molnartos: Rart at se.. det er også ved at være et stykke tid siden sidst.. AJ er vist ikke klar.. havde vist lovet sig til noget andet i forbindelse med arbejdet.

Besvaret

Takker for initivet. Men er i Århus denne weekend. Er helt klart på en anden gang.

Besvaret

Jeg kan heller ikke denne weekend her, men Skal da lige love for at der skal hældes pints i skakten andetsteds wink.gif Måske næste gang proud.gif

Besvaret

ville også godt ha´ været med, men kan ikke sad.gif skal på arbejde (jubii).. men er helt klart på en anden gang happy.gif mvh lasse

Besvaret

Snakker lidt med damen om det. Ved dog ik helt hvor klar vi er på bytur ( det er sidst på måneden ) :D

Besvaret

Tommy: Det er jo også helt fint. Det plejer ikke at være et problem at hælde sprutten indenbords og hygge...og nogle går hjem og andre i byen bagefter. happy.gif

Besvaret

Det er rigtigt, har lovet mig væk til noget tam-tam med job. Men ellers rigtigt godt initiativ! Og ja, jeg kan kun tilslutte mig Kenneths synspunkt: En fest er ikke sådan at sige nej til!

Besvaret

Jaaaa jeg er jo næsten flyttet over, men bliver desværre nok nød til at arbejde lidt på lejligheden men ellers er jeg frisk nok. Det var jo en fed tur sidste gang

Besvaret

Til Thomas Hjelskov Her i Sverige er lønningsdag den 20. i månedens så fra den 20. og frem til den første er der mange svenskere med millionær vaner og så festes der, fra den 1. og frem til den 19 er der mere lav profil. Rart at vide hvornår det sker. Det er derfor at alle får så mange reklamer omkring den 20 i måneden.

Besvaret

Er der nogen status for om der kommer nogen og om det blir til noget??? Skal lige overtale den anden ½ del til og komme medhappy.gif

Besvaret

Hej Tommy.. Status må være: Jeg er der sikkert.. Molnartos kommer også.. Gio og Martin Trinity er måske'er.. I kommer måske 2.. Jeg har inviteret nogle svenskere.. som også regner med at kigge forbi, men hvor mange.. det vides først på dagen.. Ang. Tid og sted: KL. 19 -> Gasverksgatan 3 ved Caroli City og der står: thygesen, kristensen og mikkelsen på døren. Jeg håber der er flere der kommer men det er sent jeg har skrevet herinde, så der er mange der har andre planer...

Besvaret

Det lader til jeg er "confirmed". Og jeg hiver muligvis en kollega med, som også bor herovre. Men han ved først om han er frisk i løbet af fredagen. Og de dér svenskere...de drikker jo som pensionister. ;o) Er det de samme der dukker op som sidst jeg var der?

Guest christian
Besvaret

lader til at der bliver gang i den...jeg tror sq også jeg slår et smut forbi, men jeg kommer nok til at droppe byturen da min søndag er booket

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...