Jump to content

Gumball 3000

Recommended Posts

Skrevet

Jeg leder efter en makker der vil køre med mig til Gumball 3000 i 2005. Næste år starter turen d. 14 maj i London og slutter med et Formel 1 løb i Monaco d. 22 maj. Prisen på £10.000 er for 2 personer i en bil og inkluderer overnatninger på 5 stjernede hoteller, fuld forplejning alle dage, adgang til Formel 1 løbet i Monaco m.v. Der kan læses mere om det hele her: http://www.gumball3000.com/new/01.php Da dette er en pebret affære så det er et absolut krav fra min side, at du er seriøs og har økonomien i orden. Jeg kan kontaktes på trin@trin.dk eller via denne tråd happy.gif

Besvaret

Og Martin prisen på £10.000 inkluderer ikke Forsikring i det tidligere Jugoslavien, fart bøder, men ellers så kunne det være sjovt nok. Har selv overvejet om det ikke var noget man skulle prøve.. :-) You only live once..

Besvaret

John, det ved jeg godt, men det er stadig det hele værd i min verden. Det er ikke helt på plads hvilken bil det bliver endnu. Enten min CDI'er eller en X5'er (5.0 Hartge) som det ser ud lige nu. Det bliver ihvertfald ikke en lilla Supra happy.gif

Besvaret

Jeg er interesseret. Har tænkt på det længe og har overvejet det. Vi kan evt. sludder om det i morgen aften.

Besvaret

For at deltage skal man vist have speciel bil. Eller bare være kendt... for at blive taget i betragtning

Besvaret

Nej Kasper... Læs evt. linket jeg har postet til at starte med. Shan: Det lyder interessant.

• 3 months later...
Besvaret

Hej! Er der nogen, der allerede har meldt sig til? Mvh. Jesper Kimer Sundspromenaden

• 3 months later...
Guest Trinity
Besvaret

Jeg er stadig klar og har nu også den perfekte bil til det :) Dog gider jeg ikke alene og ham der skulle have kørt med mig gider ikke bruge pengene på det alligevel ... Desværre. Skal dog med til Highway Challenge her i begyndelsen af Maj og det bliver nok ret skægt (www.highway-challenge.se) Hvis der er nogen der er friske på Gumball så skrig højt!

• 3 weeks later...
Besvaret

Til Gumball 3000 bliver der kun "udtaget" 100 biler i år har jeg læst et sted, vidst nok på siden. Men er det fifty fitfy med udgifter? For jeg har ikke lige 70-80k til en uges ferie desværre :(

Guest Trinity
Besvaret

Haha... Ja det er sjovt sitet er nede eftersom vi kørte i lørdags (07.05.2005). Mon der er en lille opdatering på vej??? :) Der var nok ikke mange der så de svenske nyheder lørdag aften? Vi var ellers på skærmen med fine nærbilleder både på TV4 samt på Sverige 2 :) Til de fortsat nysgerrige kan man læse lidt om hvad der efter politiets opfattelse skete her: http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10118409&imagelist=7&textlist=8 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,642072,00.html Artiklerne byder dog på en del fejl/misforståelser :)

Guest Trinity
Besvaret

Nej der var 2 der blev taget... En Porsche GT3 der havde pillet nummerpladerne af foran bevidst i dagens anledning og en Ferrari F430 F1 der var så ny at han ikke have fået sin "klister-nummerplade" til fronten af bilen. Jeg kørte vinkende lige igennem :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...