Admin Skrevet April 19, 2005 Rapporter Skrevet April 19, 2005 Er der nogen der kender en god mekaniker, helst i Berga, der kan lave efterkontrol på min Audi ?
Malezar Besvaret April 19, 2005 Rapporter Besvaret April 19, 2005 Jeg købte min A4 hos Börjessons Bil i Ängelholm, og der var noget ballade med et handskerum som ikke virkede. Og da jeg først fik taget mig sammen nogle måneder efter til at ringe til dem satte de et nyt i uden problemer. Vinterdæk skifte gik også forholdsvis smertefrit, hvis man ser bort fra at sælgeren havde glemt at fortælle værkstedet at jeg havde fået dæk og fælge med i købet af bilen. Men udover det ved jeg ikke hvordan servicen er.
Admin Besvaret April 19, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 19, 2005 Jeg havde bare håbet på noget nærmere mig og ikke Din Bil
Admin Besvaret April 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2005 Kan det virkelig passe at alle får lavet bil hos mærke-værksteder ? Jeg tog alligevel Audien ned til Din Bil fordi vänstre forlygte var for lavt justeret. De sagde at lygten ikke kunne justeres og skulle skiftes. Det ville koste ca. 4000,- . Jeg havde lygten skilt ad igår og tror ikke en skid på dem. Jeg kunne sagtens justere lyset op og ned.
Admin Besvaret April 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2005 Jeg kan så bemærke at lygterne jeg selv havde justeret blev godkendt til syn. Det er sidste gang Din Bil får min bil at se. De er nogle røvere !
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu