Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

...med Matt LeBlanc. Interessant at se ham spille noget andet end Joey og så en (grim) kvinde, men hvad der var mere interessant var at musikken var skrevet af Uwe Fahrenkrog-Petersen. Kan nogen huske ham ? Det var ham der skrev de største af Nena's hits i starten af 80'erne (ham med krøllerne). Tænk at han laver film musik nu. Nå det var bare lige en note. Carry on.

Guest Trinity
Besvaret

Jeg ville ALDRIG kunne tage ham seriøst efter at have set ham så meget i Friends og Joey serierne. Det er problemet med den slags skuespillere.. De stempler sig selv ved at være med gennem så mange år i en eneste genre. Han er dog en super karakter i Friends og gør det fint på det skuespilsmæssige plan også :)

Besvaret
Han er dog en super karakter i Friends og gør det fint på det skuespilsmæssige plan også :)
tja der er vi så uenige. Jeg synes han er for ensformig i sit spil. Hvis du ser på hvor mange facetter eks. Jennifer Aniston har i måde at være sjov på. Hun er for skøn.
Besvaret

Re:

tja der er vi så uenige. Jeg synes han er for ensformig i sit spil. Hvis du ser på hvor mange facetter eks. Jennifer Aniston har i måde at være sjov på. Hun er for skøn.
Aner man en kommende fanklub/fansite ? :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...