Guest dotpolle Skrevet April 24, 2005 Rapporter Skrevet April 24, 2005 Davs med jer, Jeg har boet til leje i Sverige i en del år nu, og har arbede i Danmark. Altså har jeg modtaget en dansk selvangivelse i alle årene. Fin fin. Sidste år købte jeg så en bostadsret i Malmø, og modtager nu både en selvafgivelse fra Sverige og Danmark. Øh? Hvorfor nu det? Jeg kan se på den svenske selvangivelse, at de har listet de renter, jeg har på mine svenske lån. Skal jeg indsende begge to nu, jeg troede ellers kun jeg skulle sende en selvangivelse til Dk, fordi jeg betaler skat der. Svar lige, hvis I har nogle gode råd, tak
Admin Besvaret April 24, 2005 Rapporter Besvaret April 24, 2005 Du skal heller ikke gøre ngoet mere ved den svenske end bare at godkende den og intet andet.
Guest carspar Besvaret April 25, 2005 Rapporter Besvaret April 25, 2005 Du skal kun indsende den svenske til Sverige hvis du har indtægt i Sverige. Men du kan bruge en kopi af den svenske til at vedlægge til det Danske ToldSkat for dokumentere dine renteudgifter fra Sverige. Held og lykke.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu