MultiTabs Skrevet April 25, 2005 Rapporter Skrevet April 25, 2005 Findes der et kort (tilsvarende den for københavn med afgrænsninger af de røde, grønne og blå zoner med hhv pris) for malmö?? Hvad koster parkeringshusene? er det forskelligt fra sted til sted (inden for malmø). svar ønskes hurtigst muligt ;)
Guest Trine Besvaret April 25, 2005 Rapporter Besvaret April 25, 2005 Har du kigget på parkering Malmøs hjemmeside? www.parkering.malmo.se
Kenneth Besvaret April 25, 2005 Rapporter Besvaret April 25, 2005 www.malmo.se se under parkering der står det du bør vide alternativt kan du også se her http://www.parkering.malmo.se/
MultiTabs Besvaret April 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 25, 2005 næææh har ikke set den side da jeg ikke vidste at den fandtes :-D men takker du...nu vil jeg kigge på den ;)
MultiTabs Besvaret April 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 25, 2005 ehmmm... det ser lidt for utydeligt ud for mine søvnige øjne. Så hvis en eller anden sød væsen ville bare linke til et KORT hvor der er tegnet de forskellige farve-zoner, ville jeg være DYBT taknemmelig :-D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu