Susanne Skrevet April 26, 2005 Rapporter Skrevet April 26, 2005 Hej Ny bruger af denne fremragende side! Har et lille problem med udfyldelse af den svenske "inkomstdeklaration 1", idet grænsegængercentret har oplyst at gruppelivsforsikring (rubrik 38/229 på R75) skal udfyldes på den svenske selvangivelse, trods man beskattes som grænsegænger. HVILKET FELT SKAL JEG BRUGE?? ER DET FELT 63? På forhånd tak. Susanne
Jolis Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Gruppeliv Hej Har lige været på skatteværket og de kender intet til gruppeliv og derfor ringede jeg til Øresunds direkte som heller ikke kendte til dette. Nu har jeg været hos Skat Øresund og de kan nu oplyse at felt 250 (Anden personlig indkost og perioede) skal udfyldes for gruppeliv.
Kristian Rasmussen1 Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Hej Du skal ikke medregne gruppeliv i Danmark da det er en B-inkomst - Danmark har ikke beskatningsretten til den indkomst. Men hvad Skatteverket ikke kender er begrebet gruppeliv, men de burde kende udtrykket B-indkomst. mvh Kristian Rasmussen PS: Kan du evt. huske hvem det er du har talt med?
Jolis Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Hej Han hedder Kim, men efternavnet har jeg desværre ikke.
jpc Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Hej Ny bruger af denne fremragende side! Har et lille problem med udfyldelse af den svenske "inkomstdeklaration 1", idet grænsegængercentret har oplyst at gruppelivsforsikring (rubrik 38/229 på R75) skal udfyldes på den svenske selvangivelse, trods man beskattes som grænsegænger. HVILKET FELT SKAL JEG BRUGE?? ER DET FELT 63? På forhånd tak. Susanne Er det en udbetaling fra en gruppelivsforsikring, eller hvad snakker vi om her?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu