Plesner Skrevet April 27, 2005 Rapporter Skrevet April 27, 2005 Jeg regner med at tage min Mountainbike med til malmø, når vi flytter - men er der overhovedet noget kupperet terræn i nærheden af malmø, som er værd at cykle i. Jeg tænker på noget ala Marselisborgskoven ved Århus Mvh Plesner
Kasper Besvaret April 27, 2005 Rapporter Besvaret April 27, 2005 Tag ud i skovene mellem Sturup og Lund, så kommer du ikke til at savne bakkerne i Århus ;o) Specielt området omkring Hässleberga er ok.
ccdj Besvaret April 28, 2005 Rapporter Besvaret April 28, 2005 Hello Plesner Jeg har lige konfereret med kæresten, som køre mountainbike. Han tager ud til Genarp som er omkring Lund. Der skulle være ret så fedt at køre. Så mulighederne er bestemt til stede. Smil fra Christina
Plesner Besvaret April 28, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 28, 2005 Kanon, så er det kun formen der mangler at komme iorden :-)
Kasper Besvaret April 28, 2005 Rapporter Besvaret April 28, 2005 Genarp er samme område, jeg omtaler ;o) En del af "skåne leden"
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu