Guest Ikke registreret Skrevet April 29, 2005 Rapporter Skrevet April 29, 2005 Hej alle! Vores nabo er nødt til at sælge sin lejlighed straks. Lejligheden ligger i Almvik (3 værelses). Er der nogen der er interesseret eller kender nogen der er så skriv til mortengh@hotmail.com. Venlig hilsen Morten
Guest Ikke registreret Besvaret May 2, 2005 Rapporter Besvaret May 2, 2005 Du kunne måske komme med lidt flere oplysninger. Ca. pris, og husleje?
Guest Ikke registreret Besvaret May 2, 2005 Rapporter Besvaret May 2, 2005 ja det har du ret i ca pris 470,000skr og 3995 i afgift, ved ikke helt hvad stand den er i men noget skal der jo altid laves han vil sælge med det sammen og gerne ude ejendomsmægler.
aj Besvaret May 3, 2005 Rapporter Besvaret May 3, 2005 Jeg tror han vil kunne få mange flere henvendelser hvis han brugte et par timer på at tage billeder og smide dem op på nettet.
torben Besvaret May 3, 2005 Rapporter Besvaret May 3, 2005 Jeg tror ikke han mener det ???, han svare ikke når man skriver til hans e-mail.
Guest mortengh Besvaret May 3, 2005 Rapporter Besvaret May 3, 2005 Jeg tror ikke han mener det ???' date=' han svare ikke når man skriver til hans e-mail.[/quote'] Jo mener det bestemt, men har ikke modtaget noget på min mail morten
wagner Besvaret May 17, 2005 Rapporter Besvaret May 17, 2005 lejlighed sælges hej Jeg har en lejlighed i almvig som jeg ønsker at sælge prisen er dkr. 480.000 men jeg har samlet alle informationerne om den på. http://www.art-international.dk prisen ligger ikke fast den kan forhandles op eller ned alt efter hvad du ønsker men den er på hemnet til skr. 595.000,- men kig nærmere på den eller kom forbi jeg hjælper dig gerne med at det praktiske ved at flytte til sverige har boet her i 9 år. Men jeg har købt hus i England så jeg har brug for at komme at med den .
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu