Jump to content

Vestra Innerstad/Møllevängen

Recommended Posts

Guest Carsten D
Skrevet

Hej Vi er ved at kigge på bostadrätt omkring Møllevängen - er der nogen af jer der kan sidde positivt eller negativt om det område ? Vi har fundet frem til at der ligger mange gode cafeer og spisesteder + der også er mange små butikker med specialiteter. Men er der andet man skal være opmærksom på ved at flytte til det område ? Mvh C.

Besvaret
Hej Vi er ved at kigge på bostadrätt omkring Møllevängen - er der nogen af jer der kan sidde positivt eller negativt om det område ? Vi har fundet frem til at der ligger mange gode cafeer og spisesteder + der også er mange små butikker med specialiteter. Men er der andet man skal være opmærksom på ved at flytte til det område ? Mvh C.
Hej Carsten Jeg ville sammenligne Möllevangen med Nørrebro i København.... Der bor mange, med anden etnisk baggrund end svensk, og Möllevangen profilere sig som et multikulturelt område. Jeg bor selv lidt væk, nede ved Nobeltorget. Men ville personligt ikke bo på Möllevangen. Jeg syntes det er fedt at komme der. Eksempelvis det rige handelsliv og de mange cafe muligheder er fedt. Det er et spørgsmål om smag og behag, De seneste år er kriminaliteten i området omkring torget faldet, efter opsættelsen af video overvågning. Så det har været et lidt belastet område, men er blevet bedre. Husk at der er plusser og minusser ved alle områder, det vigtigste er at man ser på de behov man har og udfra det bestemmer sig. Smil fra Christina
Besvaret

Jeg flyttede fra Nobeltorget i december, og brugte også Möllevangs-området en del. Og jeg må sige jeg syntes godt om det. Men ja - du/i skal være parat til at bo i et område med en masse etniske minoriteter (inkl. danskere). Og det er bestemt ikke negativt ment - men kræver at man er indstillet på det og ingen problemer har med et kulørt og livligt område.

Guest William
Besvaret

Hej. Jeg har også kun possitive oplevelser med Möllevägen, der er gode handelsmuligheder og desunden er der blevet startet på byggeriet af Triangel Stationen(citytunnel), omme bag triangel centeret, så hele området vil nok blive mere atraktivt med tiden. Men tag ud i området og oplev stemningen. William

Guest Carsten D
Besvaret

Tak for de tilbage meldinger der har været. VI kiggede på lejligheden igår onsdag - men der var alt for meget der skulle laves i stand inden vi kunne flytte ind. Men tak for tilbage meldingerne. C.

Besvaret

Vil du ud med præcis hvilken bostadsrätt I kigger på, for vi kigger også omkring Møllen og har også set på en enkelt, som simpelthen krævede for meget istandsættelse :) Vi kiggede på Kapellplan... Hygge og god weekend

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...