Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej jeg er ved at skifte IF ud til fordel for Länsförsäkringar - jeg har indtil nu aftalt at tegne en halvforsikring da jeg stadigt har vågnskadegaranti på bilen, mit spørgsmål er nu hvad er det som på svensk heder "allrisk" hvad dækker denne og er den nødvendigt når man har vågnskadegaratien på bilen ???

Guest Trine
Besvaret

Jeg ved ikke om det er generelt men i vores tilfælde dækker Allrisk f.eks tilskud til lejebil hvis bilen skal på værksted (Salus betaler vist 75%), lavere/ingen selvrisiko på visse skadestyper. Vi har f.eks 0,- i selvrisiko på parkeringsskader, hærværk m.v Vi har dårlige erfaringer med påkørsler ved parkering hvor synderen "glemmer" at efterlade navn og nummer:mad:. Så det med 0 kr i selvrisiko ved parkeringsskader og hærværk er sgu attraktivt i mine øjne..

Besvaret

Jeg tror heller ikke jeg gider spare de småpenge tror det var 600 kr ekstra for allrisk syntes bare ikke rigtigt jeg har kunne finde noget info på deres hjemmeside omkring denne allrisk - jeg kan dog se at det med lejebil er en tillægsforsikring for sig selv, nå men der er vel ikke andet for end jeg må give dem et kald mandag morgen :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...