Guest Trine Besvaret May 16, 2005 Rapporter Besvaret May 16, 2005 Grunden til at jeg netop har valgt en Fiat Dublo, 7 pers. er, at jeg skriver ud fra en fiktiv familie som har 4 små børn. Jeg sammenligner familiens årsbudget henholdsvis i Danmark og i Sverige. Da jeg skulle bruge den samme bil i begge lande, var jeg nødt til at vælge en bil som de havde råd til i Danmark. I øvrigt, så bor jeg selv i Malmö og er helt klar over af Fiat nok ikke lige det man vælger som dansker. Har selv en Audi S3. Ha ja, der blev jeg lige mindet om hvorfor jeg bor herovre.. Tænk at føle sig tvunget til at købe en Fiat Doblo, fordi man har 4 børn, og derfor behøver en bil på hvide plader for at "få lov" til sæder bagi... Det er de mest latterlige regler.. (Se Toft nu har du ødelagt det helt for mig. Nu prøver jeg desperat at sætte kommaer selvom det tydeligvis går helt galt for mig:rolleye: ) god damn it!!
Toft Besvaret May 16, 2005 Rapporter Besvaret May 16, 2005 Det er helt fint, op med humøret!! (Se Toft nu har du ødelagt det helt for mig. Nu prøver jeg desperat at sætte kommaer selvom det tydeligvis går helt galt for mig:rolleye: ) god damn it!! Der lavede du ellers liiiige en "Moerke" igen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu