Sanni Besvaret May 11, 2005 Rapporter Besvaret May 11, 2005 Hey På den gamle debat, klikkede jeg altid ind et sted, hvor jeg kunne se, hvad der var af nye indlæg inden for den seneste dag eller uge. HVordan gør man det her? Tak :)
Toft Besvaret May 11, 2005 Rapporter Besvaret May 11, 2005 Hey På den gamle debat, klikkede jeg altid ind et sted, hvor jeg kunne se, hvad der var af nye indlæg inden for den seneste dag eller uge. HVordan gør man det her? Tak :) Lige oven over her er der en bare med 9 valgmuligheder, prøv den 6. fra venstre af :th2:
Toft Besvaret May 11, 2005 Rapporter Besvaret May 11, 2005 Hov Sanni, jeg glemte lige at du også kan klikke på den 7. mulighed "Søg" og derefter klikker du på "Avanceret søgning" - resten finder du derefter selv ud af, afhængig af hvor langt du vil tilbage i tiden :)
Admin Besvaret May 11, 2005 Rapporter Besvaret May 11, 2005 dette er den tekst der står, der hvor du kan gemme dit billede "Note: Den maximale størrelse af dit brugerdefinerede billede er 64 gange 64 pixels eller 10 KB (afhængigt af hvad der er mindst)." Jeg ved ikke hvorfor disse tal ikke ændrer sig når jeg har ændret det men: Avatar (Billedet der bliver vist sammen med ens indlæg): 100*100 - 50 kb Profilbillede (Billede på profilen): 250*250 - 1 mb
Guest Palle... Besvaret May 11, 2005 Rapporter Besvaret May 11, 2005 Så lykkedes det vist.... godt spørsmål hvorfor... Men, Moerke havde ihvertfald ret i en ting.. Profilbillede er ikke hvad jeg troede det var
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu