Jump to content

skatøresund og broen

Recommended Posts

Guest morten H
Skrevet

Hejsa alle sammen :-) Jeg ville bare lige høre jer ang broen.... Jeg har fået af vide af skatøresund at jeg får for ca 223 arbejds dage om året ca 1800 kr pr mån.. men jeg har så en ven som også har snakket med skatøresund og der fik han af vide at de vil se hans faktura udskrift og så vil han få penge for de gange han har kørt over... så ville jeg bare høre hva skatørsund har sagt til jeg ang dette..... Mvh morten den nye i malmö

Besvaret
Hejsa alle sammen :-) Jeg ville bare lige høre jer ang broen.... Jeg har fået af vide af skatøresund at jeg får for ca 223 arbejds dage om året ca 1800 kr pr mån.. men jeg har så en ven som også har snakket med skatøresund og der fik han af vide at de vil se hans faktura udskrift og så vil han få penge for de gange han har kørt over... så ville jeg bare høre hva skatørsund har sagt til jeg ang dette..... Mvh morten den nye i malmö
du kan selvfølgelig kun trække de aktuelle overfarter fra. Disse skal du så kunne dokumentere ved hjælp af din faktura.
Besvaret
Det behøver du da egentlig ikke at blande dig i?
Næh, det kan du da have ret i. Det var nu ment som en OPLYSNING, ikke nogen utidig indblanding. Men jeg kan selvfølgelig vær totalt ligeglad, om andre skal til torskegilde, fordi de ikke vidste bedre. Vi kan da også undlade at komme med oplysninger om banker, huskøb o.l. For hvad rager det os. Men Jeg var nu af den opfattelse, at det er det, debatten er til? Eller hvad? Men hvorfor blander DU dig?? Har du ike andet at komme med? Du behøver vel ikke blande dig i, hvad jeg giver af oplysninger, når blot det ikke er forkerte oplysninger, vel? :tongue2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...