Jump to content

Malmö->Roskilde->Malmö

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Fulgtes med en Audi imorges til Roskilde ca. kl 0715. Undrer mig om det er en herinde fra der tager turen dagligt?

• 2 years later...
Besvaret

jeg kører ikke audi men vw beetle. køre fra malmø - roskilde - malmø hverdag. møder kl. 6.30 i roskilde og vender snuden hjemad igen kl. 14.30. jeg kan måske få tilpasset mine arbejdstider en lille smule :) fx møde kl 7 og hjem kl 15

• 5 months later...
Besvaret

I am looking for someone to drive with Hey, I work close to the motorvæg exit in Høje Taastrup. I believe that is the same road that you take to Roskilde. it takes approx. 2-3 minutes from the motorway exit to my job I currently drive with someone else to Taastrup, but he is starting a new job in København after this month. I have flexibel working hours as long as I work 37 hours a week. I live in Malmø (nobeltorget), but I can bike to Limhamn each morning. It is what I have been doing anyways for the past 2 years. If any of you are interested, then let me know: email: sme1972@yahoo.com tel. (dk) +45 23731875 tel. (sv) +46 708461619 mvh Scott p.s. my Danish is very very bad

Besvaret
Måske var det en god idé at kigge på datoen for det oprindelige indlæg' date=' inden man svarer!!;)[/color']
Hvis det er mit indlæg du tænker på - så var det ikke et svar til det første indlæg, mere blot en information til andre som måske gerne vil køre med i den retning..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...