willerup Besvaret May 23, 2005 Rapporter Besvaret May 23, 2005 Leon, vi kan kigge på dit setup når Streton er oppe at køre?:) Kan være man skal starte en butik med det her;)
leon Besvaret May 23, 2005 Rapporter Besvaret May 23, 2005 menu ok jeg kan godt komme ind på menuen det var der jeg fandt ud af det med den manglende ip adresse. Leon
willerup Besvaret May 23, 2005 Rapporter Besvaret May 23, 2005 Leon - når du er i menuen, så tast 01. Det skulle gerne give dig muligheden for at vælge mellem fast IP og DHCP. Her kan du så vælge mellem de to muligheder ved at taste 9
Guest Trine Besvaret May 23, 2005 Rapporter Besvaret May 23, 2005 Hold op Willerup hvor du spiller;) jeg er imponeret:rolleye: Streton: Mht Telefin så vent til du ved om det er din opsætning eller adaptoren.. alternativt så ring til Telsome's kundeservice og forklar din situation. Så kan de jo hjælpe dig hvis de ønsker en ny kunde.. www.telsome.dk Det tager 10 sek at skifte til Telsome, du kan bruge samme adaptor men oprette et nyt nummer..
Streton Besvaret May 23, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 23, 2005 Moerke; tak for vejledningen. Noget bedre end det jeg hidtil har set. Så har jeg fundet ud af, hvordan jeg kommer ind og konfigurere adapteren gennem web interface. Den stod til dhcp. Det eneste jeg kunne se der var andreledes end deres vejledning på nettet var noget med NAT (?) Men den virker stadig ikke... Er på messenger nu.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu