Guest Spitfire Skrevet May 29, 2005 Rapporter Skrevet May 29, 2005 Hejsa.. nu er der for 117 gang en som har parkeret på min private parkeringsplads, den som jeg betaler for via min husleje, som igen tvinger mig til at bruge penge på vores gæste-parkering. jeg har igen igen ringet til Parkering malmö som lover at komme og gøre noget ved sagen, desværre kommer de ofte når synderen er forsvundet igen. Er der nogen som ved om der er nogle private firmaer her i malmö som også tager sig af den slags, eller hvordan man skal håndtere en sådan sag? jeg har prøvet at søge på eniro men er ikke helt klar over hvad præcis sådan noget hedder på svensk. alle bud bliver modtaget med kyshånd.. :-)
jesper008 Besvaret May 29, 2005 Rapporter Besvaret May 29, 2005 Hejsa.. nu er der for 117 gang en som har parkeret på min private parkeringsplads, den som jeg betaler for via min husleje, som igen tvinger mig til at bruge penge på vores gæste-parkering. jeg har igen igen ringet til Parkering malmö som lover at komme og gøre noget ved sagen, desværre kommer de ofte når synderen er forsvundet igen. Er der nogen som ved om der er nogle private firmaer her i malmö som også tager sig af den slags, eller hvordan man skal håndtere en sådan sag? jeg har prøvet at søge på eniro men er ikke helt klar over hvad præcis sådan noget hedder på svensk. alle bud bliver modtaget med kyshånd.. :-) En meget benyttet metode i københavn ved lignende tilfælde er at man selv parkerer helt tæt bagved synderen og går hjem... Hvis det er muligt er det et forsøg værd. Ellers kan jeg anbefale at du finder synderens navn og adresse via SMS til VV, du ved send reg.nr til dette svenske nr. 71456. Derefter kan du finde synderen via www.eniro.se. Du kan så ringe og bede personen om at fjerne sin bil...
Gio Besvaret May 30, 2005 Rapporter Besvaret May 30, 2005 Ellers kan jeg anbefale at du finder synderens navn og adresse via SMS til VV' date=' du ved send reg.nr til dette svenske nr. 71456. Derefter kan du finde synderen via www.eniro.se. Du kan så ringe og bede personen om at fjerne sin bil......og her mener jeg at kunne huske det SKAL være en svensk telefon denne SMS afsendes fra. Ellers virker det ikke.
Guest spitfire Besvaret May 31, 2005 Rapporter Besvaret May 31, 2005 hmm den med at parkere lige bag ved er en ret skidt løsning, måske er det en eller anden galning som går amok på min bil istedet for. jeg har lige testet og det er rigtigt som Gio siger at det skal gøres fra en svensk mobil hvis man skal have en sms med ejer-oplysninger. så det er ihvertfald værd at forsøge. Men jeg mener helt sikkert at have hørt at der er et firma som tager sig af den slags sager her.
Miriam Besvaret May 31, 2005 Rapporter Besvaret May 31, 2005 man kan også få det tilsendt til en fax, via hjemmesiden
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu