muchacha Skrevet May 30, 2005 Rapporter Skrevet May 30, 2005 Hej Jeg søger bolig (villa/gård/fritishus) i omegnen af Trelleborg, så tæt ved vandet som muligt. Jeg har søgt en masse på hemnet.se og er helt oppe at ringe over priserne :) Når jeg søger på Trelleborg kommune på Hemnet, kan jeg se at der er linket til sager hos forskellige mæglere. Er Hemnet en søgeside, hvor alle boliger der sælges gennem mæglere er samlet? Eller vil jeg kunne finde andre sager, hvis jeg finder en liste over alle ejendomsmægleres hjemmesider, og søger på dem? I så fald, er der nogen der har en liste over de mæglere, der ikke er inkluderet i Hemnet? Og så generelt, vil jeg gerne høre fra jer der allerede bor i kommunen, både godt og skidt. Kender faktisk intet til Trelleborg, synes bare rigtig godt om beliggenhed og prisniveau. På forhånd tak!! Venlig hilsen Line
Persson Besvaret May 30, 2005 Rapporter Besvaret May 30, 2005 hemnet.se er en søge maskine for de ejendomsmæglere der har tilmeldt sig. Men det er ikke ikke en komplet liste over de eksisterende ejendomsmæglere i området. Der findes ikke en oversigt (hvad jeg ved af) som du efterlyser, det bedste jag kan foreslå er en kombination af hemnet.se + bovision.se + spray.se
Nils Besvaret May 30, 2005 Rapporter Besvaret May 30, 2005 Efter min bedste overbevisning er der ikke noget på bovision, som ikke er på hemnet, spray ved jeg ikke noget om. Hemnet dækker de mæglere, der er medlem af mäklarsamfundet, og det er stort set alle, men mæglerne benytter sig også af deres køberkartoteker - hvilket er billigt og nemt for dem - og det kan betyde, at nogle boliger aldrig når ud på nettet. Så find ud af, hvilke mæglere, der opererer i området, og send en interessanmälan. Boliger, der sælges privat, dukker heller ikke op på hemnet. Én kilde til disse boliger er Sydsvenskans boligannoncer.
muchacha Besvaret May 31, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 31, 2005 Det var lige de svar jeg havde brug for - tak for det
Homer Besvaret May 31, 2005 Rapporter Besvaret May 31, 2005 Der lugter af sur tang og svovl i Trelleborg! :-(
muchacha Besvaret May 31, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 31, 2005 Homer - er du snobbet, eller har jeg bare været der på nogle rigtig heldige dage??? :) Hvorfor lugter der af svovl???? og tang, er det året rundt eller wa... kan man ikke bruge badestranden? jeg synes der ser fint ud, men man bliver også nemt forblændet når solen skinner og fuglene pipper.... Jeg søger primært bolig på strækningen mellem Trelleborg by og Smygehamn... vh Line
Homer Besvaret June 1, 2005 Rapporter Besvaret June 1, 2005 Er såmænd ikke specielt snobbet, men når du kører ind til Trelleborg fra Malmövejen, lugter der ofte af sur tang de første par km. Og svovlen hænger sammen med de mange færger, der døgnet rundt ligger med motorerne tændt i havnen. Trelleborg er Sveriges suverent mest "partikel-belastede" by - og der er debat om færgernes miljøbelastning. Jeg har absolut intet imod Trelleborg som sådan - handler ofte dernede, og flytter såmænd selv snart til kommunen. :-)
muchacha Besvaret June 1, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret June 1, 2005 Hej Homer, tak for svar, ja det er jo sådan nogle ting der er meget rare at vide, inden man køber drømmehuset, og som man måske ikke ser, eller rettere lugter, når man er på boligjagt, dybt forblændet af hvor smukt der er, specielt på denne årstid... men det er nu ikke noget der skræmmer mig det store. Mht færge-forurening, så håber jeg på at det primært er i Trelleborg by og ved havnen at det er slemt, og ikke når man kører af kystvejen længere mod øst... Hvorfor har du valgt at flytte til Trelleborg kommune? Billige huse? Tæt på broen? vh Line
Homer Besvaret June 2, 2005 Rapporter Besvaret June 2, 2005 Vi har købt en byggegrund - men kun 2 km. fra hvor vi bor nu, men i Trelleborg Kommune...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu