Guest mmhellerup Skrevet June 11, 2005 Rapporter Skrevet June 11, 2005 Hej, Spørgsmålet har sikkert være oppe- men når jeg kigger/søger i debatten, kan jeg umiddelbart ikke finde noget. Er der nogen som kender noget til områder Söderkulla ?? - er der "sikkert" - kan man lade sin bil stå ude om natten ? - er der inkøbsmuligheder mv. ? - hvordan er befolkningen - mange danskere, svenskere, folk med anden etnisk baggrund ? Videre har jeg undersøgt på kort mv. at der ikke skulle være så langt til Malmö syd togstationen - men hvordan er det i virkeligheden. Kan man cykle dertil ? Det er mange spørgsmål - men har måske fundet den perfekte lejlighed, men ville lige vende det sidste "spørgsmålstegn" her. På forhånd tak for hjælpen. Micki
Guest omkring söderkulla Besvaret June 22, 2005 Rapporter Besvaret June 22, 2005 söderkullar Hvis du vil have det hele; dvs. roligt sted, mange danskere og tæt i Svågertorp, så køb lejlighed i Lindeborg. Det er et område i vækst (jf. citytunneln), og stadig "stort set" lige så tæt i malmö C som Söderkulla
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu