Guest Stone Skrevet June 17, 2005 Rapporter Skrevet June 17, 2005 Hej, flyttede her til Malmø for et par dage siden, og det har faktisk først slået mig lige nu idag, hvor der kom nye møbler fra Ilva de kunne nemlig ikke få fat i mig - Dørtelefon eller mangel på samme, ja som i nok kender herover fra, så er der de koder man taster så man er fri for at bruge en hovednøgle, men hvad gør uventede gæster, hvis de ville komme forbi? De kan jo ikke komme ind forneden og der er ingen dørtelefon de kan ringe på, men det er måske meget normalt herover eller hva?
Guest Supermule Besvaret June 17, 2005 Rapporter Besvaret June 17, 2005 De ringer da på din tlf... Mobil altså... Vi havde glemt at få stillet vores om, så den ringede hjemme hos den forrige ejer. hhehehehehe
jacob.hansen Besvaret June 18, 2005 Rapporter Besvaret June 18, 2005 Der er sikkert forskellige systemer, men der hvor jeg bor tastes der en kode så min mobil ringer, og så kan jeg åbne døren. Lidt smart når konen glemmer sine nøgler og jeg så kan åbne døren fra jobbet i DK.
Guest Stone Besvaret June 18, 2005 Rapporter Besvaret June 18, 2005 Ok, se det er smart, så må jeg lige have fat i formanden på stedet, og høre hvad for et system vi holder os, takker for hjælp indtil videre :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu