Jump to content

Recommended Posts

Guest ThomasO
Besvaret

Når man tænker på at brugtvognsmarkedet er overmættet, og alle flyder i brugtbiler skal der nok liiiiidt mere til. Sørg for skarpe billeder af bilen. Nu er der blade på træerne, så tag nye billeder med grønt i baggrunden et pænt sted, man ryger tilbage i vinterdepression af at se på de billeder, og det giver indtryk af at den har stået til salg i 100år :) Hav bilen pinlig ren og støvsuget når du tager billederne, med alle de brugte biler til salg, kan man lige så godt tage den pæneste, eller den som bare har nogle fede billeder. De virker også som om de er mest velplejede og det bedste køb, øjet VIL bedrages.... Tag lige og rengør dine fælge før du tager billeder af dem hva`:) , biltema har noget super noget med syre i, det kan tage det fastgroede snavs. Lidt dækshine der giver et nyvasket dæk en sort ren glans frisker enormt op på bilen. Bruger selv Simonz fra en autopusher nede på Kongelundsvej. Hvad kigger du selv efter når du kigger biler, de fede billeder eller også dem der er triste at kigge på? Bare en ide .... som ikke kræver den helt store indsats, 20SEK til vask, og en times hyggeligt arbejde. Søg evt inspiraion her: http://www.bilgalleri.dk Held og lykke med salget.

Besvaret

Blocket.se Hej Alle Tak for Jeres indlæg! Jeg har problemer med at betale min annonce til blocket.se. Der står man skal ringe til 0900-100 80 80. Når jeg ringer 0046-0900 100 80 80, 0046-900 100 80 80 eller 0046-0 100 80 80 får jeg forkert nummer. Jeg ringer fra min mobiltelefon, hvor abonnementet er oprettet i Danmark. Er der nogen der kan hjælpe mig, med mit dumme spørgsmål? Belastende man ikke kan betale online..

Besvaret
Du kan ikke ringe til et betalingsnummer fra udlandet.
Korrekt og desuden skal du ikke ringe 0 foran 9-tallet når du ringer fra udlandet.. men det er jo i princippet ligegyldigt i denne sammenhæng. Find en rar nabo med abonnement hos Telia og spørg pænt..
Besvaret

Blocket.se Cool, så må jeg bare gøre det hjemmefra. Sad bare lige i Danmark med min mobil... Thanks...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...