Quark Skrevet July 6, 2005 Rapporter Skrevet July 6, 2005 Hejsa! Findes der nogle steder i Malmø hvor os indvandrere mødes, hygger og evt. udveksler erfaringer, griner og hygger? :)
thygesen Besvaret July 7, 2005 Rapporter Besvaret July 7, 2005 Der findes mange forskellige steder, men den allerbedste måde er at holde en fest og invitere herinde fra :-) så skal der nok komme folk.. Ellers kan jeg anbefale en af de mange cafeer der findes både på möllevangstorget og lilletorget. Derudover ligger der en cafe der meget passende hedder Ölkafeen og den ligger ikke så langt fra möllevangstorget. Den er også et besøg værd.
Guest Palle... Besvaret July 8, 2005 Rapporter Besvaret July 8, 2005 Ja, det er sgu for længe siden vi har været på Ölkafeen .... Jeg har ingen planer for imorgen aften (lørdag) så jeg kan godt lokkes hvis der er andre der vil nyde en stille pils på kafeen....
Toft Besvaret July 8, 2005 Rapporter Besvaret July 8, 2005 Ja, det er sgu for længe siden vi har været på Ölkafeen .... Jeg har ingen planer for imorgen aften (lørdag) så jeg kan godt lokkes hvis der er andre der vil nyde en stille pils på kafeen.... Hvor mange "stille pils" har du nogensinde nydt på det sted der?
Guest Palle... Besvaret July 11, 2005 Rapporter Besvaret July 11, 2005 Ja, så var vi kun 3 på Ölkafeen.... Men, det var så til gengæld også 3 der allesammen har boet her i over 2 år.... Hvis I nye vil møde andre mennesker, så få dog fingeren ud og kom med ....
BS Besvaret July 12, 2005 Rapporter Besvaret July 12, 2005 Kunne desværre ikke få plads på flyveren ellers havde jeg været klar
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu