louisekarup Skrevet July 7, 2005 Rapporter Skrevet July 7, 2005 Hejsa Vi er i den situation at jeg begynder at arbejde igen her d.1 aug, og vi har derfor været ved at undersøge om det kunne svare sig at købe en billig bil frem for at tage toget, men vi føler ikke at vi er blevet klogere. Vi bor i oxie og skal til kbh? Er der nogle der ved noget om det? Vi har i forvejen en bil men da vi kommer til at arbejde modsat af hinanden og har en pige der skal hentes i børnehave er det vigtig at få styr på. Håber ikke at jeg støder nogle da jeg ved det er et spørgsmål som nok er blevet stillet før, men jeg har desværre ikke kunne finde nogle svar herinde Hilsen louise
Lars C Besvaret July 7, 2005 Rapporter Besvaret July 7, 2005 Jeg forstår ikke rigtigt spørgsmålet? Skal i køre over broen i en eller to biler? Generelt er det altid dyrere at køre i bil end i tog - men man kan måske spare tid nok til at det kan være det værd...
louisekarup Besvaret July 7, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 7, 2005 hva koster det at køre med toget om mdr, kan kunne finde mdr kort ved dsb og ikke ved skanetrafiken, men det skal helst være et som min kæreste og jeg kan dele.
claus Besvaret July 7, 2005 Rapporter Besvaret July 7, 2005 Mener det er 1550 SEK for et øresundskort, og kortet i sverige er upersonligt og dermed kan i dele kortet uden problemer...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu