Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

: Hej alle, Jeg har undret mig igennem de sidste par uger over hvorfor jeg ikke har fået nogen nye kontrolmærker. Da jeg så i dag går ind på VV.se ser jeg at min bil står med Körforbud selvom jeg har betalt både forsikring og afgift? Har nogen været ude for noget magen til - og hvad fanden stiller man op hvis man blir stoppet?

Guest jesper kimer
Besvaret

hvordan ser man om bilen er/skal synes? mvh. Jesper

Besvaret
Har nogen været ude for noget magen til - og hvad fanden stiller man op hvis man blir stoppet?
Du siger bare at hvis Mona Sahlin og kongen kan, så kan jeg vel også :) Men du får jo nok en bøde.
Guest Trine
Besvaret

Det kan man se på årgangen og sidste ciffer i nummerpladen. Nye biler synes første gang efter 4 år herefter efter 2 år og på et tidspunkt en gang om året.. Sidste ciffer angiver en periode på 3 mdr hvor bilen skal synes. Tror tabellen står på www.bilprovningen.se et sted.

Guest Trine
Besvaret

Kors nej det er rigtigt, det er vist 4 i DK. Vores biler er fra 01 og synet første gang sidste år.... Men anyway se alle de RIGTIGE oplysninger på bilprovningen, eller ring og spørg på din egen bil.

Besvaret

Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2004-12-01 - 2005-04-30 Senast godkända besiktning: 2004-03-29 Föreläggande: Nej Körförbud: Ja Vägmätarställning, km: 195860 Skal dette forstås som om den ikke har været til syn??????

Guest Palle...
Besvaret
Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2004-12-01 - 2005-04-30 Senast godkända besiktning: 2004-03-29 Föreläggande: Nej Körförbud: Ja Vägmätarställning, km: 195860 Skal dette forstås som om den ikke har været til syn??????
Ja, skulle ha' været synet inden 30. april. (din bil er jo nok ikke under 2 år gammel, vel ?? )
Besvaret

Nej det er Gio's gamle Audi.... Under mig godt nok - har aldrig fået nogen indkaldelse eller noget?` Tvivler faktisk også på at den allerede var registreret i mit navn den 30 april.... Tror først jeg fik den registreret den 1/5....

Guest Trine
Besvaret

Vi overtog en bil og fik heller ikke papirer til syn selvom det var god tid før termin. Det er meningen man selv skal have styr på det og booke en tid....

Besvaret

Har lige booket en tid - men blir nødt til at køre helt til Malmö for at få den synet.... Kan jo evt. benytte tiden når jeg nu alligevel er der til at se mig lidt omkring i byen - flytter nok alligevel snart dertil....

Guest Palle...
Besvaret

Book evt. tid i Lund, da der er meget kortere ventetid. Det er sådan set ligegyldigt hvornår dit navn kommer op registringsattesten. Den skal stadig synes inden den givne dato. Sjovt nok, så kommer der ingen indkaldelse første år man har bilen, men det gør der efterfølgende

Besvaret

Ja, Anders...du skal selv holde øje med hvornår bilen skal synes første gang. Da jeg købte den, fik jeg en tid "med" af sælger, da det var lige oppe over. Så jeg brugte hans tid. Derefter overtog du den så...og så er det en go´ idé at tjekke diverse detaljer på www.vv.se - inkl. besiktnings-tider osv. Men det lyder som om du har fået den op at køre igen - det glæder mig :thumbup:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...