Jump to content

Hærværk på min bil hjælp!!!

Recommended Posts

Guest Daniel2
Skrevet

Håber nogen kan hjælpe mig med problemet, da jeg kom ned i parkering idag, havde nogen ridsede min bil i begge sider og på hjelmen, (sådanne nogen s... burde skydes) så nu skal hele bilen (næsten) males. Det jeg godt kunne tænke mig og vide var om der var nogen der kendte en billige maler her i malmø, og så vil jeg også høre om forsikringen dækker? Jeg har "fuld kasko" på bilen. Håber at der er nogen herinde der kan svare mig, har haft det af helvede til lige fra jeg har set min bil her til morgen. Har ringet til et par maler, mern de er små dyre. Dækker forsikring ikke når man har fuld kasko, og den var parkerede på hjemmme adressen?

Guest Daniel2
Besvaret

jo det gør jeg også imorgen, men tænkte mig at måske havde nogen været udsat for det samme, og om forsikring betalte, har salusansvar forikring selskab

Guest Trine
Besvaret

Hvis du har BilAll risk hos Salus dækker de hærværksskader med 0 kr i selvrisiko. Har du ikke BilAllrisk skal du selv betale den selvrisiko du har valgt, men de dækker resten. Ring til deres skadescenter, i mit tilfælde gik det let og smertefrit..

Guest Daniel2
Besvaret

Så fik jeg snakket med forsik´ring, de sagde jeg skulle få den "biskidtet" hvor en politimand skulle tjekke skaden. Han sagde at jeg skulle få det lavet, og at han sender papirerne til forsikringselskabet, men da jeg ringede til forsikringen sagde de at de kan først svare mig om en uge om de betaler for skaden eller ej, når de har modtaget skadeanmeldelsen fra politiet. Og det kunne også godt være at jeg skulle betale for noget af skaden. Mærkeligt, Tobias sagde dengang at hvis der sker noget med bilen mens den er parkeret er der ingen selvrisiko og at de betaler, og nu..............ja vi må se. Moerke, gik du igennem det samme?

Guest Trine
Besvaret

Nej, jeg fik oprettet et skadesnr. fik skaden vurderet hos Audi (besiktning), sendte politianmeldelsen ind fra dansk politi (det skete i DK) så ordnede Audi al kontakt til Salus. Så vidt jeg ved kan politiet jo ikke vurdere omfanget af skaden, er du sikker på du ikke har misforstået dem? Men de skal have en anmeldelse gennem politiet tror de kan trække den automatisk herovre når du har anmeldt det...også få den besiktet hos et værksted så Salus kan få vurderet skaden. Og undesøg om du har BillAllrisk. Det står i dine papirer fra Salus.

Guest ThomasO
Besvaret

Han er nu heller ikke helt galt på den. Min kammerat herovre fik også en skade til forsikringen, der var det et sted han fik opgivet at møde, hvor en politimand vurderede om skaden var reel nok. Sikkert for at begrænse forsikringsfusk, når de skal kigge en politimand i øjnene. Derefter sende HAN papirerne til forsikringen, der herefter gav grønt lys for værkstedet. Surt med den der skade Daniel2, det gør mig ondt at høre.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...