louisekarup Skrevet July 8, 2005 Rapporter Skrevet July 8, 2005 vi har en opel zafira som er 1½ år gammel. men vi kunne godt tænke os enten en ny Zafira eller en ny Volvo, er der nogle der kender til salg ved forhandler i sverige her mener jeg f.eks Volvo eller Opel ( gør de i at købe brugt) syntes ikke at jeg har kunne se det nogle steder hilsen louise
dan Besvaret July 8, 2005 Rapporter Besvaret July 8, 2005 Hmm, vores volvoforhandler vil kun have biler ind, hvis man også køber en anden hos dem. For de har så mange brugte stående.. Og prisen er noget lavere end i privat handel. Helt som i DK. Og sjovt nok er det nemmere at forhandle rabat på en køb af bil hvor du IKKE kommer med en brugt, end hvis du har en med. Så skal de jo også have den stående. Men ring til et par de store kæder der sælger Opel og Volvo. Typisk har en forhandler i Sverige 2-5 forretninger, så du rammer hurtigt hele Skåne hvis du ringer til et par stykker.
Peter H. Besvaret July 9, 2005 Rapporter Besvaret July 9, 2005 Louise: smid nogle data og en pris, på en mail til mig...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu