Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa, er der nogle af jer der kender til Fosiedal i malmö. her set en lækker lejlighed og vil gerne vide lidt om området.? den er ca 80Kvm og koster 550.000sek. er det en OK lejlighed eller?? tak på forhånd, Erik

Besvaret

ok.. tak.. jeg skulle nok have set det ordentlig igennem før jeg skrev :) nu har du boet der et stykke tid længere. hvordan har du det med området nu? kriminalitet, indkøb osv. lejligheden ligger i blomsterkvateret

Besvaret

Egentlig er det nogenlunde det samme som sidst. Jeg tror at området er delt op i to kvarterer, hvor den ene er ejerboliger og den anden er udlejning. Den del med udlejning består en del af "anden etnisk herkomst" end dk/se-borgere, men jeg ser dem sjældent i ejerbolig-området, så jeg føler det ikke som noget problem. Bilen har jeg da også haft i fred i den tid jeg har været der, men den står så også parkeret i aflåst parkeringskælder. Hvad angår indkøb, så findes der en større kiosk et par hundrede meter fra hvor jeg bor hvor der kan købes de mest almindelige ting man lige står og mangler. Til større indkøb findes der en Coop en halv til en hel kilometer derfra der kan benyttes. Generelt er jeg godt tilfreds :)

Besvaret

ok.. må jeg spørge om din egen lejlighed? hvor meget du har givet , areal og sådan. det er mere for at få en fornemmelse af niveauet . jeg er ved at være godt tændt på tanken. det eneste problem er at jeg er igang med en uddannelse og derfor på elevlån, og min kæreste på SU.. så...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...