Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal have nye støddæmpere for+bag min bmw 530da e39. Er der nogen som kan anbefale et godt sted til dén øvelse? Indtil videre er bedste seriøse bud Monroe dæmpere hos CenterDæk & Fælge i Brøndby som tager 299 kr/stk for montering inkl moms. I alt omkring 7.000 kroner (danske) inkl. sporing af bilen efter montering.

Guest Daniel2
Besvaret

Det er ok pris, hvis sporing er inkl. Så er du også fri for at køre frem og tilbage.

Guest ThomasO
Besvaret

Hej Lars Jeg vil varmt anbefale Schmiedmann ude i Greve, de tager 398,- + moms i timen og de dele det kan betale sig at have uoriginalt hjemtager de, ellers er det originalstumper. Min chef har lige fået skiftet et hav af dele i undervognen, og det blev ikke så dyrt. Prøv at lade dem give dig et tilbud og som de selv siger, de lever mest af deres rennome. Skal jeg have lavet noget på min E46, skal jeg derud. Brækkede selv en fjeder nede i Malmø C og måtte slæbes ind til BMW i Malmø, og det var ikke billigt. Jeg tror næsten de kan gøre det billigere derude, prøv at ringe til dem Mester. http://www.schmiedmann.com/index2.htm klik på Kbh afdelingen.

Guest Supermule
Besvaret

Jeg ville overveje noget Bilstein... Det er de bedste dæmpere til prisen og de holder i snit 3 gange længere end std www.bilstein.de og tjek deres katalog...

Besvaret

Nu var jeg nede jo Schmiedmann og få lavet olieservice (tænk ja, BMW holder åbenbart to ugers lukket på grund af velstand i Sverige?!? Og ugen inden var det totalt umuligt at komme i kontakt med dem.. *grrr*). Ganske rigtigt, de gør det for 6400 kr! Ville så til gengæld gerne sælge mig 4 fjerdre også, men det er måske nok også meget fornuftigt - dem der sidder på har vist siddet der altid - og kørt cirka 190000 km....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...