Christian-SVE Skrevet July 16, 2005 Rapporter Skrevet July 16, 2005 Hejsa! Jeg er en svensker der er meget nysgerrrig på at läre bedre kende de danskere der er taget over till Malmö, og jeg blev bare så glad igår når jag fik ett tips om dette her internetfora! Tak Kenneth!!! :th2: Jeg bor altså i Malmö (ved Slussen/Nya Polishuset), og eftersom jeg p.t. ikke arbejder i Danmark, så har jeg heller ikke så mange gode lejligheder til at öve mit danske. Så hvis der nu er nogen Malmö-danskere der har god lyst til at ses og öve dansk respektive svensk på en gensidig måde, så ville det bare väre helt vilt! :) / Christian
claus Besvaret July 16, 2005 Rapporter Besvaret July 16, 2005 Du skriver rimelig godt dansk af en svensker at være.....
BS Besvaret July 16, 2005 Rapporter Besvaret July 16, 2005 Du skriver rimelig godt dansk af en svensker at være..... Var også min tanke :D Hvis du kan kigge forbi heroppe kan jeg da godt lære dig lidt Dansk
Christian-SVE Besvaret July 17, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 17, 2005 Hm, alltså, jag ÄR svensk!! Det lät på svaren som om det betvivlades att jag var svensk! Men så är det, jag är till och med skåning! :) Og det danske, det har jeg plukket op langs vejen, gennem studier i det danske sprog, arbejde i DK, dansk käreste, "byturer" og det hele! Men det drejer sig ikke kun om sproget, altså. Jeg vil bare läre kende nogen danskere herover, og havde en idé om at måske det findes nogen danskere der havde lyst til at läre kende nogen svenskere her i Malmö. Så var det med det!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu