Nif Skrevet July 20, 2005 Rapporter Skrevet July 20, 2005 Er der noget der kan anbefales ??? Det drejer sig om en slk!! I DK har jeg haft brugt et par stykker som bestemt ikke kan anbefales på nogle punkter. Og regnede også med det måtte være billigere herovre !
DMJ Besvaret July 20, 2005 Rapporter Besvaret July 20, 2005 Jeg har brugt følgende værksted for nogle år siden, da jeg stadig boede i DK. www.tsmotor.com De ligger i Åstorp ved Helsingborg, og de kan altså deres lort. Service er også et ord de kender. Jeg og kæresten kørte derop i den bil der skulle trimmes (montering af nye knaster, gasspjæld, chip og lidt småting) og var der ½ time før de åbnede. Der var lys i butikken og vi bankede på. De fik bilen og jeg spurgte om transportmulighederne til Helsingborg. Istedet for en beskrivelse af nærmeste buststop fik jeg nøglerne til hans privatbil. Kæresten og jeg kørte til helsingborg (Der var jo arbejde nok til en hel dag). Da arbejdsdagen nærmede sig sin afslutning kørte vi tilbage. Her blev vi mødt at en skrigende motor, bilen stod stadig på rullefelt. De ville gerne være sikre på at alting kørte som det skulle. Så vi stod og kiggede og fik en snak og lidt at drikke. Det endte med en bil som jeg har været meget glad for.
credde Besvaret July 21, 2005 Rapporter Besvaret July 21, 2005 Hvad skal du have lavet af tuning? Er det blot chiptuning eller skal der helt andre boller på suppen?
Nif Besvaret July 21, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 21, 2005 Super med Åstorp. Ja jeg vil gerne have lavet en 'chip i første omgang med mindre der er mere der kan fikses for rimelige priser. I DK fik jeg brugt omkring 150k for tuning på en Bravo HGT og det gør jeg bare ikke igen.... Så ja hvis der er flere ting man lige kan ændre, ellers blot en eller anden form for chip
Guest Trinity Besvaret July 22, 2005 Rapporter Besvaret July 22, 2005 nif: Jeg ville kigge nærmere på Kleemann's kit til SLK såfremt det da er den gamle SLK230 Kompressor du har? De kan få ekstra 30 hk ud af den ved at sætte et mindre hjul på kompressoren og chippe den.... Det er en ret stor effekt forøgelse til en rimelig penge. Ud over dette får du lidt effekt (og lyd) ved at skifte udstødning samt luftfilter nu hvor du ikke har tænkt dig at bruge alt for mange penge på dette. Er det derimod en motor uden kompressor (eller turbo som SLK jo som bekendt ikke laves med) får du ikke meget ud af at chippe den desværre.
Nif Besvaret July 22, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 22, 2005 Ok,, Takker, det vil jeg så også lige undersøge. Det er ikke en 230 men SLK32 amg og aner ikke om den er gammel.2001. det er ikke den helt nye model. Jeg kigger lige efter det der Kleemanns kit
Peter H. Besvaret July 23, 2005 Rapporter Besvaret July 23, 2005 Nif: kleemann er meget dyr, der er mange Tyske firmaer der laver det samme for under der halve :):)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu