repeat Skrevet July 23, 2005 Rapporter Skrevet July 23, 2005 Overtager endelig lejlighed i Annestad bunkoflostrand pr. foerste aug. Har besluttet mig for at koebe et par danske 3 mobiler til min kaereste og mig, og vil gerne have IP-telefoni. Men synes det er totalt uoverskueligt herinde. Kan ikke finde hoved og hale i det. Maaske min manglende tekniske forstaaelse i emnet ;-) 1 : Kan jeg faa IP-telefoni uden at skulle bestille en fastnet linie ogsaa? 2 : Er der en bestemt udbyder i det omraade som tilbyder en hurtig forbindelse? 3 : Hvad kraever det af udstyr? Hvilket noget af det skal man koebe hos sin udbyder,og hvilket skalman koebe selv? Haaber i kan hjaelpe med det. -Peter
Thomas Besvaret July 23, 2005 Rapporter Besvaret July 23, 2005 Overtager endelig lejlighed i Annestad bunkoflostrand pr. foerste aug. Har besluttet mig for at koebe et par danske 3 mobiler til min kaereste og mig, og vil gerne have IP-telefoni. Men synes det er totalt uoverskueligt herinde. Kan ikke finde hoved og hale i det. Maaske min manglende tekniske forstaaelse i emnet ;-) 1 : Kan jeg faa IP-telefoni uden at skulle bestille en fastnet linie ogsaa? 2 : Er der en bestemt udbyder i det omraade som tilbyder en hurtig forbindelse? 3 : Hvad kraever det af udstyr? Hvilket noget af det skal man koebe hos sin udbyder,og hvilket skalman koebe selv? Haaber i kan hjaelpe med det. -Peter 1. Iptelefoni er gennem din internetforbindelse! Så nej ingen fastnet... Men det kan være at den udbyder af internet du vælger, kræver at du har fastnet... 2. Aner det ikke! 3. Hvad mener du med udstyr og til hvad?
repeat Besvaret July 23, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 23, 2005 Jeg mener om man skal have en speciel router? Om det fungere kun naar computeren er taendt? Eller man skal koebe en af de specielle IP-telefoner jeg har hoert lidt om? -Peter
Guest Supermule Besvaret July 23, 2005 Rapporter Besvaret July 23, 2005 Køb en Zyxel Prestige 2002 og du er kørende på 5 min... Kræver dog en bredbåndsforbindelse. Dog har Telia tabt en sag om tvungen fastnet tlf for at få bredbånd, så hvornår den slår igennem ved jeg ikke....
Thomas Besvaret July 23, 2005 Rapporter Besvaret July 23, 2005 Jeg mener om man skal have en speciel router? Om det fungere kun naar computeren er taendt? Eller man skal koebe en af de specielle IP-telefoner jeg har hoert lidt om? -Peter Hvad forening flytter du ind i?
repeat Besvaret July 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 25, 2005 Nu har jeg ikke lige papirene liggende foran mig, men mener foreningen hedder Sadelmakarebyn 3. Det er jo helt nyt og som jeg kunne se i et tidligere indlæg, så er det ikke sikkert at der er nogen der kan tilbyde den helt store forbindelse derude:-( Men jeg håber og det skal jo nok komme på et eller andet tidspunkt. Det virker som om at når man skal forhøre sig på den enkelte adresse, så skal man skrive et telefon nummer også. Ellers kan de ikke sige om de kan tilbyde noget. Det er som sagt alt sammen forvirrende, men det er nu rart at man kan forhøre sig herinde. Og får gode svar og erfaringer også. Glæder mig for vildt til at flytte hinsidan.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu