Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Er der nogen som har forsikret deres bostadsrätt gennem HSB? Har fået mine medlemspapirer og en broschure ang bostadsrättförsäkring som lyder billigt ca. 1400,- SEK pr. år inkl ulykke med en selvrisiko på 1500,- og løsøre op til 700.000. Ift Länsförsäkringer er det ca. halv pris, men jeg har ikke kunnet finde noget ordentlig info på HSB Malmös hjemmeside selvom de ref dertil, er der nogle som har erfaringer med forsikring gennem HSB????? :confused::new:

Besvaret

Jeg har det gennem HSB, men har ikke haft brug for hjælp endnu så jeg kan ikke sige meget om servicen, hvis der sker noget...umiddelbart var det også det billigste jeg kunne finde og jeg tog den også bare for at have en....

Guest carspar
Besvaret

Jeg har en bostadsrätt forsikring igennem Motormannen den koster med de samme vilkår 1200 om året, samme sted som min bilforsikring. HSB har ikke eget forsikringsfirma så de er videreforhandler derfor er det få informationer om dette.

Besvaret

Så vidt jeg kan se skal man være medlem og jeg har ingen bil, kun en jernhest. Men ellers virkede det fornuftigt nok, så jeg takker for svaret :thumbup::new:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...