Guest jxhab Skrevet July 28, 2005 Rapporter Skrevet July 28, 2005 Jeg læste tidligere en artikel fra bt.dk omkring sporingsystemer. Er det noget nogle af jer har erfaring med, der er jo et par stykker herinde med nogle forholdsvis dyre biler, så jeg ville gerne vide om det er standard i bilen eller om det er et krav fra forsikringen i sverige eller noget?
Homer Besvaret July 28, 2005 Rapporter Besvaret July 28, 2005 Jeg spurgte mit forsikringsselskab (Salus Ansvar) om de gav nogen form for rabat, hvis min Audi S6'er er forsynet med så'n en fætter, og det giver de ikke. De sagde høfligt at den slags ikke er specielt udbredt i Sverige, modsat i Danmark hvor det hos mange forsikringsselskaber er et krav, hvis man kører i en "speciel" bil...
Nif Besvaret July 28, 2005 Rapporter Besvaret July 28, 2005 Det samme her !! Ingen rabat og ingen krav. Måske det ikke er så udbredt at stjæle biler herovre som i DK
tommy_h Besvaret July 28, 2005 Rapporter Besvaret July 28, 2005 jeg syns bestemt jeg fik en reklame fra IF som sagde at man fik 10% rabat på selvrisikoen hvis man havde deres spporings system i bilen.
credde Besvaret July 28, 2005 Rapporter Besvaret July 28, 2005 10% rabat på selvrisikoen, det er godt nok fedtet - det burde mindst være 10-20% på kaskoforsikringen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu