Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nå, efter træffet kan jeg jo godt se at det må være en Porsche der skal investeres i. SL 55'eren var klart den fedeste designmæssigt i mine øjne, men den er også lidt for pebret i prisen endnu. Men indtil jeg har fået tøjlet kassekreditten, skal jeg have noget andet at køre i. Tanken er derfor faldet på disse to. Jeg syntes designet er fedt på begge, så det er ikke så meget smag der skal gøre forskellen. Derimod er mit spørgsmål, hvilken af disse to der vil være mest økonomisk fornuftig at købe, mht til afskrivning, reservedele service osv.

Guest Supermule
Besvaret

Helt klart 330Ci.... Det er en fed bil og ikke den kedelige båd som en CLK med 320 motor er... Desuden er beeeemeren væsentligt hurtigere!!

Besvaret

Var lige ude og kigge nærmere på 330'eren den er faktisk rigtig fed. Noget man skal være speciel opmærksom på mht at købe dem brugt ?. Den skal være med automatgear.

Besvaret
Var lige ude og kigge nærmere på 330'eren den er faktisk rigtig fed. Noget man skal være speciel opmærksom på mht at købe dem brugt ?. Den skal være med automatgear.
:surprise::scared: En MB skal have automatgear, ikke en BMW - og da slet ikke 330'eren ;)
Besvaret

SMG all the way - prøv begge dele dog. Altid godt lige at teste. Og som allerede nævnt - hvis det er sportsbil du vil have, så er 330'eren den rette. CLK er ren flyder (men også lækker til at flyde i) Og snart velkommen i Porsche klubben ;-)

Besvaret

hej, selv om jeg er super super Mercedes fan, er BMW 330 helt klart at fortrække. Super sporty, fedt design, mere udstyr, langt federe motor, undervogn, bremser etc. Men manuelt gear eller SMG. Kun Mercedes kan lave automatgear.... :) Prisen er vel også noget lavere på BMW´en.... The Rock

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...