Plesner Skrevet August 3, 2005 Rapporter Skrevet August 3, 2005 Hej Var lige ude og kigge en tur på sturup igår, kanon at se!. Da vi trillede hjem omkring 18.30 kom der et bil imod os på det lige stykke på vej mod banen. Jeg har aldrig set en bil accelerere så hurtigt eller for den sags skyld blive passeret så hurtigt, damn den var hurtig. Hvad jeg nåede at se af den, var at den var blå og ikke europæisk bilmærke. Var det en fugl, var det et fly, nej hvad var det for en bil ? Den må have være kommet på banen umiddelbart efter
Guest Palle... Besvaret August 3, 2005 Rapporter Besvaret August 3, 2005 Måske det var denne ?? http://www.fast-autos.net/sensor/sensorgtr.html
Plesner Besvaret August 3, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 3, 2005 Nej, den havde en mere spids front
Guest Palle... Besvaret August 3, 2005 Rapporter Besvaret August 3, 2005 Lidt mere info, hvis man ikke lige ved hvad en Sensor er. Det er en svensk kitcar, som er bygget til at acceptere motor på enten 4, 6, 8 eller 12 cyl. Op til max 1000 hk. Den findes i 2 versioner, en GTS til gadebrug og en GTR til race http://www.supercarstats.com/cars/sensor/gtr/
Peter H. Besvaret August 3, 2005 Rapporter Besvaret August 3, 2005 Det var Autohaus Sweden der holdte Trackday..::):):) Og det blå lyn var Kiesa i hans skyline der kom forbi dig :)
Plesner Besvaret August 3, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 3, 2005 Ahh tænkte det nok. Havde godt hørt at han havde en syg maskine. Den var for vild (det jeg nåede at se)
dan Besvaret August 4, 2005 Rapporter Besvaret August 4, 2005 Til DTC løbet for en måneds tid siden lavede han sliding i sin skyline. Den er for vild den øse....... Den blev ved og ved og ved......
Peter H. Besvaret August 4, 2005 Rapporter Besvaret August 4, 2005 Men den var ikke hurtigere ind en bmw z3m :):).. selvom ham i z3 ikke er en F1 köre :)
Malezar Besvaret August 4, 2005 Rapporter Besvaret August 4, 2005 Trackday? Hvorfor har der ikke været info omkring det? :P
Malezar Besvaret August 5, 2005 Rapporter Besvaret August 5, 2005 Så ser jeg gerne noget info eller en PM. Og hvis det er til at betale, ville jeg gerne køre et par runder :)
DKSEFR Besvaret August 5, 2005 Rapporter Besvaret August 5, 2005 Jeg er bestemt også interesseret i en trackday. Ville have lejet banen sidste måned men der var ikke stor nok interesse og så blev det for dyrt. Peter
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu