Tomcat Skrevet August 10, 2005 Rapporter Skrevet August 10, 2005 Hej Alle Jeg ville høre jer om i kan anbefale en god solid bil til ca 200.000 svenske som ser lækker ud "as in great design" indvendigt men også er bare en smule sporty udvendigt. Den må også gerne have ACC og selvfølgelig en Diesel motor med ca 105 heste. Update: Sidst men ikke mindst. Søger ikke mere eller mindre ukorrante mærker i stil med Kia. Har en Kia sephia nu. Kan høre den mindste lille vind når det blæser og motoeren, ja... , den larmer (Undskyld hvis jeg kommer til at trykke lidt på nogen)
larscph Besvaret August 10, 2005 Rapporter Besvaret August 10, 2005 Cirka 105 heste? Hvorfor lige 105? Jeg kan da anbefale en bmw 530dA i let brugt e39 udgave som skulle opfylde alle dine krav - og lidt til - fra 2002 og frem har den 193 heste. Interiøret syntes jeg er rigtig nice! Relativt klassisk/konservativt men det virker, og i min der nu snart runder 195.000 km er der intet der knirker eller rasler. Den fås til nævnte pris med alt i udstyr inklusive klima, læder, elsæder, osv. Den ligger stabilt i vinden på Øresundsbroen - og motoren.. Ja.. I tomgang er du da ikke i tvivl om at den drikker diesel, giver du den gas lyder den ganske glimende og på motorvej med fartpiloten låst på 130 hører du intet til den. 13-14 km/L i øvrigt. Eneste minus er - alt efter hvor du parkerer den - misundelige blikke fra slipse-gutterne i deres e39 på danske plader - med skrabet kabine ;)
Peter H. Besvaret August 11, 2005 Rapporter Besvaret August 11, 2005 Der har vi en fin A4 1,9 TDI..:):). http://www.kleemann.se/auto/auto-show.asp?ID=83
Kim H Besvaret August 11, 2005 Rapporter Besvaret August 11, 2005 Køb en sprit-ny Skoda Octavia i luksusudgaven "Elegance". TDI udgave med 105 HK og 2-zone klimaanlæg - listepris SEK 192.900. Så har du også penge til lidt udvendigt "lul lul", som svenskerne kalder det. :)
Guest Supermule Besvaret August 11, 2005 Rapporter Besvaret August 11, 2005 Ja det er ubetinget det bedste køb indenfor VW koncernen.... Alt andet er sgu for dyrt, da det i bund og grund er de samme biler....
Peter H. Besvaret August 11, 2005 Rapporter Besvaret August 11, 2005 Brian: nu må du sku lige ta dig sammen.. :):) Man kan ikke sammen ligne en skoda med en audi..Det kan godt vöre at bunden er dan samme men så slutter det også der,,,
Guest Supermule Besvaret August 11, 2005 Rapporter Besvaret August 11, 2005 Hvorfor ikke??? Alt andet end karrosse og interiør er det samme... Der er ikke forskel på det og en A3/A4.
Peter H. Besvaret August 11, 2005 Rapporter Besvaret August 11, 2005 Brian: Nej men det er jo også Audi :):)
Kim H Besvaret August 11, 2005 Rapporter Besvaret August 11, 2005 Peter H - Gør dig selv en tjeneste ... En dag, hvor du trænger til nye oplevelser, besøger du nærmeste forhandler af Skoda. Besigtiger den nye Octavia nærmere - helst Elegance-udgaven. Ikke fordi du skal købe den - men fordi du kunne slippe af med en fordom. Der kører mange Skoda'er på de svenske landeveje. Mon ikke det er fordi man får "value for money" når man køber dem. For en ordens skyld ... - jeg får ikke provision fra Skoda - jeg kører ikke Skoda fordi jeg ikke har råd til andet - min Fabia RS er "bare" min pendler-bil
Peter H. Besvaret August 11, 2005 Rapporter Besvaret August 11, 2005 Kim: vi har solgt 4 skodaér i år så jeg har ikke nogle fordome om skoda, Ja de laver fine biler ,men der er ikke nogle audi eller vw,og du får hvad du betaler for .. :):)
Tomcat Besvaret August 11, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2005 Tak for hjælpen. Jeg tror det bliver en Golf ca 1 år gammel. Diesel Thanks :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu