BlackMuddler Skrevet August 22, 2005 Rapporter Skrevet August 22, 2005 Hej Syn's ikke jeg har kunne finde noget i forummet desangående - derfor min henvendelse. Nogen der ved hvilket muligheder der findes for højhastighed internet i Svedala området ? Med det mener jeg hastigheder på mere end 2 MBit adsl eller måske mulighed for noget fiberforbindelse..
Guest Supermule Besvaret August 22, 2005 Rapporter Besvaret August 22, 2005 Jeg mener helt bestemt Telia har noget GUF i den ende af regionen... tjek evt dit fastnetnummer på www.telia.se eller hos www.bredband.com Har du ikke fastnet søger du på www.eniro.se og tjekker så din evt. nabos nummer... ;)
BlackMuddler Besvaret August 22, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 22, 2005 Hej Brian .. Takker for svaret .. Jeg undersøger lige det med 'naboen' engang. Vi er endnu ikke flyttet til SE endnu .. Men vi er rigtig varme på noget omkring Svedala området.
Guest Supermule Besvaret August 23, 2005 Rapporter Besvaret August 23, 2005 Ja Svedala er ved at være populært... Det er snart det sidste sted i Malmø området du kan få noget til en fornuftig pris... :(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu