Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle (nok mest piger...), er der nogen af jer der har erfaring med Malmö Civila Ryttareförening, Öresunds Ridsällskap eller andre rideskoler omkring Malmö? Har en skummel plan om at genoptage min ridning når jeg er flyttet og kommet på plads!

• 11 months later...
Besvaret

Øhh, en smule gammelt indlæg, jeg fik gravet frem her, men nogen fandt du en rideskole? Er der alternativt nogen der kender til rideskoler i Malmø (gerne i området omkring Risaberga)?

Besvaret

Hej Maiken, ja, jeg endte hos Malmö Civila Ryttareförening, som var de eneste der ville tilbyde plads på et hold over begynderniveau - de andre var ikke så imødekommende. Det ligger samme sted som Jägersro trav- og galopbane, så det er ikke så langt fra Riseberga. Jeg synes det er en meget velorganiseret og velfungerende rideskole, hvor hestene har det godt, og jeg ved at de har pladser på nogle af holdene her i efteråret, så du kan jo prøve at ringe dem op. http://www.malmocivilaryttare.nu

• 1 month later...
Besvaret

Ridning :) Nå... Tror at jeg vil begynde at ride igen efter et par års pause (har 11 års erfaring bag mig). Tænkte på at det kunne være meget sjovt at starte sammen med nogle andre... Anyone som har lyst til at finde ud af noget???

• 5 months later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...