Farhan G Skrevet August 24, 2005 Rapporter Skrevet August 24, 2005 hejsa... jeg har tænkt mig at købe en mercedes clk, årgang 1998. Men jeg er 18 år, hvis jeg skal have en forsikring til den bil, skal den helst ikke være for dyrt... hvor kan jeg få billigst forsikring hen og ca hvor mange penge er der snak om... :) :) :)
Guest Supermule Besvaret August 24, 2005 Rapporter Besvaret August 24, 2005 www.if.se Det er det billigste, men regn ikke med noget under 30.000 skr... Du er jo "kun" 18...
NGO Besvaret August 24, 2005 Rapporter Besvaret August 24, 2005 Ja efter Tobias afgang fra Salus, er IF eller TryggHansa de bedste bud, men der skal godtnok gang i det store krejlergen for at få den handlet ned i en rimelig pris. Nu burde man jo self. anbefale dig at købe noget mere fornuftigt som en ældre Volvo eller Saab som er rimgelige at forsikre og ingen alligevel gider stjæle. Men det skal jeg nok lade være med. Sverige er mulighedernes land for danskere med våde bildrømme og som vil beholde kontakten til Sjælland. Så hvis du har pengene vil jeg nok istedet anbefale at du køber en mellemstor CAB moddel og en der er fra 2000 eller nyere den er federe og bliver nemmere at komme af med igen om et år eller 2. Man kan lige så godt gøre det ordentligt når man alligevel ligger i det prisleje og så er en models første årgang aldrig den bedste, ligemeget om det så er en stjerne eller en løve der er på fronten.
Farhan G Besvaret August 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 24, 2005 ok det rigtig nok hvad d siger men hvis man skulle ha anbefalet en mercedes som har en nogle lund fornuftig forsikring hvorfor en burde man så tage af bil.....
Farhan G Besvaret August 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 24, 2005 hey hvis jeg nu går ud og køber den mercedes clk år 1998, hvor meget vil det eksakt koste mig for at få den billigste forsikring på den om årligt, selvom jeg er 18 år...
Gio Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 hey hvis jeg nu går ud og køber den mercedes clk år 1998, hvor meget vil det eksakt koste mig for at få den billigste forsikring på den om årligt, selvom jeg er 18 år...Det kan du kun få svar på ved selv at ringe til forskellige forsikringsselskaber. Faktorer som din bopæl og hvor bilen bliver parkeret omkring denne spiller ind. Ring til tre forskellige selskaber, og du får tre forskellige priser - som regel.
Guest Supermule Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Man skulle tro vi var forsikringsmæglere herinde... :)
Gio Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Man skulle tro vi var forsikringsmæglere herinde... :)Brian...måske vi skulle indføre klik/bruger-betaling i visse kategorier? ;)
Guest Supermule Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Hmmmmm, skal vi ha' en dankort portal, så koster det 9575 dkk.... ;)
Farhan G Besvaret August 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 25, 2005 hehe det fuld kommend iorden drenge.... tak for hjælpen ......
Morsing Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Hej Farhan - jeg er også selv en ung mand i Sverige - og jeg har haft meget held hos Salusansvar med at forsikre min gode gamle Audi A4 til en rigtig fornuftig penge. Hos IF og Tennant blev jeg hårdt og brutalt afvist med priser på 38000 kroner om året for en halvforsikring. Så mit råd er at prøve Salus - også selvom Tobias ikke er der mere.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu