Guest carspar Skrevet August 25, 2005 Rapporter Skrevet August 25, 2005 Hej alle, jeg var i tirsdags oppe at flyve med ballon her i Lund, det kan jeg anbefale at i pröver. Vi startede fra plänen (gräsmattan) ved Gambro (Ideon forskerpark), jeg var med en ballon hvor vi var 12 passasager, men der var en anden, mindre, ballon med 3 passasager. Ballon'en var sponceret af Sydkraft. Der var nästen ingen vind men retningen var fra öst, så vi flöj mod vest (mod Lomma). Det er en utrolig udsigt (vy) fra ballon'en. Vi kom op i 500 meter, som er max tilladt höjde for Sturup kontroltårn. At flyve i ballon er som at stå på jorden, man står fast, modsat en flyver, men man har en kanon udsigt. Vi flöj i en time med udsigt over Lund, Malmö og omegen. Jeg kunne se Larry Ellisons skib i Lomma bugten. Vi landede lige vest for Lund ved Bjärredvejen men på Lunds jorder (åker) Da vi havde pakket alt ned, skulle vi I fölge traditionerne döbes til ballongreve af det sted vi landene. Dåben foregår ved at Piloten hälder lidt champagen I håret samtidigt med at han tituleres os, så nu er jeg ballongreve af Lund (det er jo en ganske fin titel). Her er yderligbere oplysninger, ps. de flyver også i Köbenhavn. http://www.ballongochaventyr.se/
BS Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 500m højde i en sivkurv. THINK NOT Kan godt klare udsigten fra en trappestige som det højeste
Persson Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Hvad kostede det? 2.295 kronor inkl.moms/person. Vid grupper om 10 personer eller fler utgår en rabatt om 10%. (Presentkort återköpes ej)
Guest jxhab Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Hej alle, jeg var i tirsdags oppe at flyve med ballon her i Lund, det kan jeg anbefale at i pröver. Vi startede fra plänen (gräsmattan) ved Gambro (Ideon forskerpark), jeg var med en ballon hvor vi var 12 passasager, men der var en anden, mindre, ballon med 3 passasager. Ballon'en var sponceret af Sydkraft. Der var nästen ingen vind men retningen var fra öst, så vi flöj mod vest (mod Lomma). Det er en utrolig udsigt (vy) fra ballon'en. Vi kom op i 500 meter, som er max tilladt höjde for Sturup kontroltårn. At flyve i ballon er som at stå på jorden, man står fast, modsat en flyver, men man har en kanon udsigt. Vi flöj i en time med udsigt over Lund, Malmö og omegen. Jeg kunne se Larry Ellisons skib i Lomma bugten. Vi landede lige vest for Lund ved Bjärredvejen men på Lunds jorder (åker) Da vi havde pakket alt ned, skulle vi I fölge traditionerne döbes til ballongreve af det sted vi landene. Dåben foregår ved at Piloten hälder lidt champagen I håret samtidigt med at han tituleres os, så nu er jeg ballongreve af Lund (det er jo en ganske fin titel). Her er yderligbere oplysninger, ps. de flyver også i Köbenhavn. http://www.ballongochaventyr.se/ Fantastisk!! Det skal jeg da helt klart prøve og så have et kamera og en masse gigabyte på kortet =)
Guest jxhab Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 500m højde i en sivkurv. THINK NOT Kan godt klare udsigten fra en trappestige som det højeste Vil det sige du aldrig har siddet i en trykudlignet metal kasse i 13 kilometers højde (læs en flyemaskine)? :P
Guest carspar Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Ja men de snakkede om at hvis man ville leje en ballon så var det nok mere 18.000 for 12 pladser det er jo så kun 1500 pr. mand, alt i små svenske kroner. Men tal med dem.
Guest carspar Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Ja jeg tog selv 99 billeder med de fylder 100 Mb så det er for stort til denne side. Jeg har for i övrigt et 4 Mpix kamera med 250 Mb ram, de 250 Mb ram er nok til 250 billeder eller 15 minutters filmoptagelse, det er passende störrelse.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu