Guest Lill Eriksson Skrevet August 26, 2005 Rapporter Skrevet August 26, 2005 Hej! Vi söker någon från Danmark som flyttat till Landskrona-Svalöv, som vi kan skriva om i tidningen. Är du intresserad, kontakta: Lill Eriksson LOKALTIDNINGEN LANDSKRONA-SVALÖV lill.eriksson@lokaltidningen.se Tel.0418-213 40
Guest Supermule Besvaret August 26, 2005 Rapporter Besvaret August 26, 2005 Jeg har skickat din fråga videre till en kompis i Landskrona! Så må vi hoppas att han svarar dig sän... Mvh Brian
Homer Besvaret August 26, 2005 Rapporter Besvaret August 26, 2005 Jeg har skickat din fråga videre till en kompis i Landskrona! Så må vi hoppas att han svarar dig sän... Mvh Brian ..og jeg som troede du insisterede på at alt skal foregå på dansk... :D
Guest Supermule Besvaret August 26, 2005 Rapporter Besvaret August 26, 2005 Jeg tænkte meget over det inden jeg skrev det, men jeg valgte at skrive det på gebrokkent svensk, så vi ikke skræmte den søde svenske dame væk fra dette fantastiske forum, hvor svenskere og svanskere mødes og udveksler tanker om at bo i dette vidunderlige land.... :)
BS Besvaret August 26, 2005 Rapporter Besvaret August 26, 2005 Jeg tænkte meget over det inden jeg skrev det' date=' men jeg valgte at skrive det på gebrokkent svensk, så vi ikke skræmte den søde svenske dame væk fra dette fantastiske forum, hvor svenskere og svanskere mødes og udveksler tanker om at bo i dette vidunderlige land.... :)[/quote'] Men gamle damer du omgåes til dagligt vil du gerne skræmme væk tankevækkende
claus Besvaret August 26, 2005 Rapporter Besvaret August 26, 2005 Jeg har skickat din fråga videre till en kompis i Landskrona! Så må vi hoppas att han svarar dig sän... Mvh Brian ja det må jeg sige du har søreme oppet dig he he :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu