Jump to content

Danska boende i Landskrona

Recommended Posts

Guest Lill Eriksson
Skrevet

Hej! Vi söker någon från Danmark som flyttat till Landskrona-Svalöv, som vi kan skriva om i tidningen. Är du intresserad, kontakta: Lill Eriksson LOKALTIDNINGEN LANDSKRONA-SVALÖV lill.eriksson@lokaltidningen.se Tel.0418-213 40

Guest Supermule
Besvaret

Jeg har skickat din fråga videre till en kompis i Landskrona! Så må vi hoppas att han svarar dig sän... Mvh Brian

Besvaret
Jeg har skickat din fråga videre till en kompis i Landskrona! Så må vi hoppas att han svarar dig sän... Mvh Brian
..og jeg som troede du insisterede på at alt skal foregå på dansk... :D
Guest Supermule
Besvaret

Jeg tænkte meget over det inden jeg skrev det, men jeg valgte at skrive det på gebrokkent svensk, så vi ikke skræmte den søde svenske dame væk fra dette fantastiske forum, hvor svenskere og svanskere mødes og udveksler tanker om at bo i dette vidunderlige land.... :)

Besvaret
Jeg tænkte meget over det inden jeg skrev det' date=' men jeg valgte at skrive det på gebrokkent svensk, så vi ikke skræmte den søde svenske dame væk fra dette fantastiske forum, hvor svenskere og svanskere mødes og udveksler tanker om at bo i dette vidunderlige land.... :)[/quote'] Men gamle damer du omgåes til dagligt vil du gerne skræmme væk :fight: tankevækkende :laugh:
Besvaret
ja det må jeg sige du har søreme oppet dig he he :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...