Jump to content

Rikke skal ha' en lille gave....

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Hmmmm.... Palle.... Vi to skal ha' en alvorlig snak... Den er til Rikke, så hun kan komme hurtigere rundt imellem sine kunder ;)

Guest Supermule
Besvaret

Ja det håber jeg hun kan... Der er et fornuftigt udnyttet bagagerum i sådan en og så slipper jeg for at hun slæber alt muligt lort med rundt... ;)

Guest Supermule
Besvaret

Tak Miriam. Er der noget jeg skal være opmærksom på ved køb af sådan en svend??? Har de nogle børnesygdomme??

Prøv evt at kigge på autopower.se Der er en del til salg af dem. Køre selv i en og det er en super bil :-)
Besvaret

Du skal være velkommen til at komme ud og prøve min, så kan du få en fornemmelse af hvad det er du køber. Og så kan vi give dig vores synspunkter, på hvad man evt. skal være opmærksom på.

Guest Supermule
Besvaret

Det er fandme en date dér Miriam... Smid lige en mail til mig privat, så fikser vi det... ;)

Besvaret

Supermule: Hvis du köber en m5 så har du også bil for livet:):) de er ikke til at sälge igen, der er jo en årsag til at de er så billige.. Men det er en fed bil selvom de er ved at väre gamle :(

Guest Palle...
Besvaret

Så vidt jeg er orinteret, så er M5'eren da lavet i alle 5-serier siden 1989 ??? Så den behøver jo ikke være speciel gammel

Guest Supermule
Besvaret

Det er også en E39'er... Den fedeste BMW til dato!! Og jeg vil skide på om de ikke er til at komme af med igen... Så får den sgu lov til at køre til hjulene triller af.... :) Den banker den nye M3 selv med SMG... ;)

Guest Supermule
Besvaret

1: Ja gerne... Men skal jo lige ha' bilen først... ;) 2: Nej, men jeg bryder mig ikke så meget om designet på den nye E60 i forhold til den gamle E39'er... Derfor bliver det en E39.(Måske).... Har da også lidt andet i kikkerten... ;) Men nu skal vi over til Miriam iaften og kigge lidt og se om det er noget...

Guest Supermule
Besvaret

Stik mig et link evt, så jeg kan se den... send den evt på mail... :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...