Jump to content

Golf

Guest michaelbo

Recommended Posts

Guest michaelbo
Skrevet

Er der nogen herinde der spiller golf ? omkring Malmø? som havde lyst til en runde ?

Guest Palle...
Besvaret

Ja, jeg har spillet lidt. Er medlem af Öresunds Golfklubb i Landskrona. Jeg er klar...men, ikke særlig god

Guest michaelbo
Besvaret

Jamen jeg er ikke noget Es heller, :-) , skidt med det jeg pm jer så lad os tales ved Palle kan du ikke sende tlfnr. ?

Guest michaelbo
Besvaret

Jamen det er iorden Raket77 , men hvad med coms ? Har du SHF kort ? i bekræftende fald så pm mig med tlfnr. så får du detaljer. Aber schnell , det er på lørdag. :-)

Guest raket77
Besvaret

Har hverken coms eller moms elller ej pms men der imod en mail dbm@ofir.dk På lørdag melder jeg pas da jeg skal en bette fest. mvh jacob

Guest Palle...
Besvaret

Jacob, der er tee off ca. kl. 8, så du kan vel nå festen alligevel ?? Kunne da være hyggeligt med en 4-bold

Besvaret
Er der blevet kåret en øresund mester??
Det er der sikkert... og, han er ikke dansk !!! Det gik fint nok. Vi er vist alle lige gode/dårlige, så det blev en fin 3-bold. Jeg fik mit handicap 2 hele point ned, så jeg får problemer næste gang... Men, jeg er frisk igen... gerne på lørdag ;o)
Besvaret

I øvrigt er der mega rea på golf udstyr i Stadium. Fanme en 1/3 af stue etage'n (Mobilia) er fyldt op med alt muligt golf knald til 50% af normal pris. Selv har jeg ingen interesse for denne "sport", men det kan jo være der er andre der kan gøre et godt fund til de priser der :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...