Guest michaelbo Skrevet August 28, 2005 Rapporter Skrevet August 28, 2005 Er der nogen herinde der spiller golf ? omkring Malmø? som havde lyst til en runde ?
Guest Palle... Besvaret August 28, 2005 Rapporter Besvaret August 28, 2005 Ja, jeg har spillet lidt. Er medlem af Öresunds Golfklubb i Landskrona. Jeg er klar...men, ikke særlig god
Malezar Besvaret August 29, 2005 Rapporter Besvaret August 29, 2005 Jeg er på en dag. Har spillet de 9 første på Sofiedal, og må sige at det er god kvalitet de fører.
Guest michaelbo Besvaret August 30, 2005 Rapporter Besvaret August 30, 2005 Jamen jeg er ikke noget Es heller, :-) , skidt med det jeg pm jer så lad os tales ved Palle kan du ikke sende tlfnr. ?
Guest raket77 Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 jeg er også intresseret hvis i finder en dag. mvh Jacob
Thomas Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Jeg er også klar:) Hvad med søndag?
Guest michaelbo Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Jamen det er iorden Raket77 , men hvad med coms ? Har du SHF kort ? i bekræftende fald så pm mig med tlfnr. så får du detaljer. Aber schnell , det er på lørdag. :-)
Guest raket77 Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Har hverken coms eller moms elller ej pms men der imod en mail dbm@ofir.dk På lørdag melder jeg pas da jeg skal en bette fest. mvh jacob
Guest Palle... Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Jacob, der er tee off ca. kl. 8, så du kan vel nå festen alligevel ?? Kunne da være hyggeligt med en 4-bold
raket77 Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Jaa måske hvis det ikke var for at jeg skulle ud og klippe greens så de satans golfspillere ikke klager..... men måske kan jeg bytte vagten
raket77 Besvaret September 5, 2005 Rapporter Besvaret September 5, 2005 Hvordan gik det med golfen?? Er der blevet kåret en øresund mester?? Mvh Jacob
Guest Palle... Besvaret September 5, 2005 Rapporter Besvaret September 5, 2005 Er der blevet kåret en øresund mester?? Det er der sikkert... og, han er ikke dansk !!! Det gik fint nok. Vi er vist alle lige gode/dårlige, så det blev en fin 3-bold. Jeg fik mit handicap 2 hele point ned, så jeg får problemer næste gang... Men, jeg er frisk igen... gerne på lørdag ;o)
Toft Besvaret September 5, 2005 Rapporter Besvaret September 5, 2005 I øvrigt er der mega rea på golf udstyr i Stadium. Fanme en 1/3 af stue etage'n (Mobilia) er fyldt op med alt muligt golf knald til 50% af normal pris. Selv har jeg ingen interesse for denne "sport", men det kan jo være der er andre der kan gøre et godt fund til de priser der :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu