ccdj Skrevet August 30, 2005 Rapporter Skrevet August 30, 2005 Hvis der skulle være andre som mig, der godt kan lide at læse alle de dejlige danske tilbudsaviser, så kan det gøres her. www.minreklame.dk Smil fra Christina
Kim H Besvaret August 30, 2005 Rapporter Besvaret August 30, 2005 Et MEGET nyttigt link - tak for det
Pippi Besvaret August 30, 2005 Rapporter Besvaret August 30, 2005 Eller her (gratis at oprette en bruger og benytte systemet): http://www.tilbudsugen.dk/
ccdj Besvaret August 30, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 30, 2005 Et MEGET nyttigt link - tak for det Hej Kim Super at du kunne bruge linket :) Smil fra en fellow Skivarp'er
Admin Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Har du ikke et link til hvordan man kan UNDGÅ reklame
ccdj Besvaret August 31, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2005 Har du ikke et link til hvordan man kan UNDGÅ reklame får vi overhovedet reklamer her i Sverige????? smil fra Christina
BS Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 får vi overhovedet reklamer her i Sverige????? om man gør! skulle lægge hele min kropsvægt i for at åbne døren engang imellem ;) Valgte et nej tak skilt
bluee Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Tak for linket, men der er nu noget specielt ved at sidde væk fra computeren og læse tilbudsaviser. Har prøvet at læse IKEA kataloget online - den gik ikke , man når jo at trykke Page Down 400 gange før man er færdig. Men når det nu ikke kan være anderledes :-)
ccdj Besvaret August 31, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2005 Tak for linket' date=' men der er nu noget specielt ved at sidde væk fra computeren og læse tilbudsaviser. Har prøvet at læse IKEA kataloget online - den gik ikke , man når jo at trykke Page Down 400 gange før man er færdig. Men når det nu ikke kan være anderledes :-)[/quote'] Vil give dig helt ret....Men som sagt her undgår man så ALT "skraldet" :th2: - Christina
Admin Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 om man gør! skulle lægge hele min kropsvægt i for at åbne døren engang imellem ;) Valgte et nej tak skilt Har jeg også sat på, men så undgår man stadig ikke de reklamer der er adresserede, samt dem som postbudet åbenbart anser for "vigtige".
ulmus Besvaret September 1, 2005 Rapporter Besvaret September 1, 2005 Steen: Det er ikke postbudet, som anser nogle reklamer for vigtige, det er afsenderne, der mener, at de hører til folkeoplysning, og dem kan man altså ikke slippe for. Jeg har diskuteret det med mit postbud, da jeg blev ved med at få Metro boligavis, men der var ikke noget at gøre. Den svenske kirke sender også alt muligt ligegyldigt ind af min brevsprække trods det faktum, at jeg ikke er medlem af den svenske kirke. P....irriterende! :thumbdown
BS Besvaret September 1, 2005 Rapporter Besvaret September 1, 2005 Men trods alt er det ikke en kubik man skal ned med hver uge mere. Kirkefolderen er jo ikke et 100 siders opslagsværk
annaogmichael Besvaret January 22, 2010 Rapporter Besvaret January 22, 2010 Svenske tilbudsaviser Findes der en tilsvarende hjemmeside i Sverige
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu