Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
:lol: får vi overhovedet reklamer her i Sverige?????
:scared: om man gør! skulle lægge hele min kropsvægt i for at åbne døren engang imellem ;) Valgte et nej tak skilt :fight:
Besvaret

Tak for linket, men der er nu noget specielt ved at sidde væk fra computeren og læse tilbudsaviser. Har prøvet at læse IKEA kataloget online - den gik ikke , man når jo at trykke Page Down 400 gange før man er færdig. Men når det nu ikke kan være anderledes :-)

Besvaret
Tak for linket' date=' men der er nu noget specielt ved at sidde væk fra computeren og læse tilbudsaviser. Har prøvet at læse IKEA kataloget online - den gik ikke , man når jo at trykke Page Down 400 gange før man er færdig. Men når det nu ikke kan være anderledes :-)[/quote'] Vil give dig helt ret....Men som sagt her undgår man så ALT "skraldet" :th2: - Christina
Besvaret
:scared: om man gør! skulle lægge hele min kropsvægt i for at åbne døren engang imellem ;) Valgte et nej tak skilt :fight:
Har jeg også sat på, men så undgår man stadig ikke de reklamer der er adresserede, samt dem som postbudet åbenbart anser for "vigtige".
Besvaret

Steen: Det er ikke postbudet, som anser nogle reklamer for vigtige, det er afsenderne, der mener, at de hører til folkeoplysning, og dem kan man altså ikke slippe for. Jeg har diskuteret det med mit postbud, da jeg blev ved med at få Metro boligavis, men der var ikke noget at gøre. Den svenske kirke sender også alt muligt ligegyldigt ind af min brevsprække trods det faktum, at jeg ikke er medlem af den svenske kirke. P....irriterende! :thumbdown

• 4 years later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...