Jump to content

Flytter tilbage til DK

Recommended Posts

Besvaret

kan du ikke bare beholde din adresse og bopæl i sverige, så slipper du en masse problemer med forsikringer og skatter og afgifter. selvom du bor og ejer et hus i Sverige kan du da sagtens være turist i Danmark og bo i dansk hus en kort periode og køre rundt i en svensk bil. thomas, der er ikke bopælspligt i sverige, sikke noget at fylde i folk. tsk tsk

Besvaret
hvad mener du?
Og skåret ud i pap. Hvis du ikke er forsikret: * så er det ulovligt at køre i din bil, * hvis der sker skader er der ingen der betaler, * hvis du ødelægger din egen bil er vi andre ligeglade, * men ødelægger du andres biler eller endnu værre deres helbred så får du en retsag og et erstatningskrav på halsen så du er forgældet resten af dine dage. Så der er ingen grund til at køre i din svenske bil hvis du flytter til DK for at få fisket det satans taxakort hjem. Så er det meget nemmere/billigere/og iøvrigt lovligt, at tage det forfra i Sverige.. Du kan jo teori og praksis så det må være en smal sag.
Besvaret
kan du ikke bare beholde din adresse og bopæl i sverige, så slipper du en masse problemer med forsikringer og skatter og afgifter. selvom du bor og ejer et hus i Sverige kan du da sagtens være turist i Danmark og bo i dansk hus en kort periode og køre rundt i en svensk bil. thomas, der er ikke bopælspligt i sverige, sikke noget at fylde i folk. tsk tsk
Du kan da ikke købe en lejlighed eller hus uden også at have adresse der?
Besvaret

jeg snakker ikke om forsikringer selvom i bomber mig med alt mulig forslag..højst en mdr jeg skal flytte til dk..kører med et midlertidig kort..jeg har sat en kort til at finde ud om jeg kan få det som det er..kun en lille kort periode i dk..kører ikke min svenske bil hvis jeg flytter til dk...rolig drenge og piger

Besvaret
jeg snakker ikke om forsikringer selvom i bomber mig med alt mulig forslag..højst en mdr jeg skal flytte til dk..kører med et midlertidig kort..jeg har sat en kort til at finde ud om jeg kan få det som det er..kun en lille kort periode i dk..kører ikke min svenske bil hvis jeg flytter til dk...rolig drenge og piger
Hvad er det så du mener, hvis det ikke drejer sig om forsikring på bilen ? Du kan da have alle de biler du vil i SE, du kan bare ikke have dem forsikret i SE heller ikke selvom at det er en kort periode !!
Besvaret
Hvad er det så du mener' date=' hvis det ikke drejer sig om forsikring på bilen ? Du kan da have alle de biler du vil i SE, du kan bare ikke have dem forsikret i SE heller ikke selvom at det er en kort periode !![/quote'] min nuværende forsikring bliver automatisk opsagt hvis jeg flytter mit adresse midlertidig til dk. det er da ikke så godt med min bil... men tak for respons.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...