Guest Supermule Skrevet September 3, 2005 Rapporter Skrevet September 3, 2005 Nøøøj, hvor er det bare en lækker bil! Den går satme som en raket... Jeg sender hermed mange tak'ere til Miriam og Co....
Guest Supermule Besvaret September 4, 2005 Rapporter Besvaret September 4, 2005 nej den "gamle" E39.... *MUMS*.... :)
Peter H. Besvaret September 5, 2005 Rapporter Besvaret September 5, 2005 Vi har prövet den nye E60 på ringen ( Ring taxi) damm det er bare en helt anden bil...Hvis man havde kassen .. så var den köbt :):)
Miriam Besvaret September 5, 2005 Rapporter Besvaret September 5, 2005 Jeg har været nede og prøve Hartges nye M5 og det bliver ikke meget bedre :-)
Guest Supermule Besvaret September 5, 2005 Rapporter Besvaret September 5, 2005 Heldige asen........... ;)
Peter H. Besvaret September 5, 2005 Rapporter Besvaret September 5, 2005 Mir: ja de kan lave biler :):) Hvad havde den så af hk.. Og var det på en bane ??
Miriam Besvaret September 5, 2005 Rapporter Besvaret September 5, 2005 Det er der ingen tvivl om at de kan, deres demo lige nu er standard (507 hk), dvs de har stylet den, ændret motorstyring, gearkassestyring, undervogn og rustfri udstødning helevejen igennem. Og det var ikke på bane men almindelig vej/motorvej. Men noget der var sjovt var deres 1'er med E39 M5 motor i :-)
Peter H. Besvaret September 5, 2005 Rapporter Besvaret September 5, 2005 1 har jeg läst om :) men den må sku väre noget tung i snuden:).. Vi skal på ringen den 16-18 der håber vi at vi kan komme ud og köre i viperen.. :) Er der nogen der vil med :)
Miriam Besvaret September 5, 2005 Rapporter Besvaret September 5, 2005 Overraskende nok så føltes den ikke tung foran :-)
Guest Palle... Besvaret September 5, 2005 Rapporter Besvaret September 5, 2005 1 har jeg läst om :) Vi skal på ringen den 16-18 der håber vi at vi kan komme ud og köre i viperen.. :) Er der nogen der vil med :) Ja tak.... hvis I gi'r et lift.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu